اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فاز اول شهربازی مدرن گرگان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
فرماندار گرگان با اشاره به سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی پروژه شهربازی گفت: فاز اول این پروژه که توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) در حال ساخت است، سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  محمد حمیدی  عصر امروز در نشست مشترک با اصناف این شهرستان اظهارداشت:به رغم اینکه وضعیت شیوع کرونا در استان به ویژه  گرگان  در شرایط خوبی قرار نداشت اما با همکاری مردم و به ویژه اصناف توانستیم شرایط را مدیریت و کنترل کنیم.

وی گفت:با اینکه برخی بیماران کرونایی از دیگر شهرستان‌ها به بیمارستان‌های گرگان انتقال پیدا می‌کردند اما رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان و کسبه شهر سبب شد وضعیت باثباتی در این شهرستان داشته باشیم.

 فرماندار  گرگان با اشاره به پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای خسارت دیده از شیوع کرونا بیان داشت:در شهرستان گرگان 24 میلیارد تومان تسهیلات به دو هزار و 441 نفری که از شیوع این بیماری آسیب دیده بودند، پرداخت شد.

وی افزود:در ادامه نیز همه باید کمک کنند تا بتوانیم وضعیت شهرستان را باثبات نگه داریم و از شیوع گسترده کرونا جلوگیری کنیم.

حمیدی در ادامه با اشاره به برخی پروژه‌های مهم در شهرستان گرگان گفت:یکی از پروژه‌های بزرگ شهر گرگان،  شهربازی  مدرن است که با پیمانکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)در حال احداث بوده و فاز اول آن سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری 300 میلیارد تومانی در بخش عمرانی این پروژه اظهارداشت:با بهره‌برداری این پروژه کسب و کارهای دیگری هم رونق می‌گیرد.

فرماندار گرگان گفت:با اجرایی شدن پروژه‌های اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری 3 هزار و 297 فرصت شغلی در شهرستان گرگان ایجاد شده است.


http://www.caspiankhabar.com/91166



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96