اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده سپاه نینوا خبرداد:

اجرای ۲۰۰۰ برنامه در گلستان به مناسبت هفته دفاع مقدس
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در هفته دفاع مقدس امسال، به طول کلی سپاه نینوا ۲۰۰۰ برنامه برگزار خواهد کرد که در سطح نواحی مقاومت بسیج و همه اقشار در پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار خواهد شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، سردار علی ملک‌شاهکویی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد:امروز و بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، دشمن در پی ناکارآمد جلوه دادن نظام و ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم است.در این روزها، رسالت اصحاب رسانه امیدبخشی و درست نشان دادن دستاوردهای این انقلاب است.

وی با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ اراده‌ها است، افزود:هر کس اراده مستحکم‌تری داشته باشد پیروز میدان خواهد بود.یقین داریم با توکل به خداوند متعال، دشمنان این ملت شکست خواهند خورد.

فرمانده  سپاه  نینوا در ادامه بیان کرد:امسال در  هفته دفاع مقدس ، ۷۸۵ برنامه در سطح نواحی مقاومت بسیج در همه شهرستان‌ها و ۱۲۱۵ برنامه در سطح همه اقشار پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر استان اجرا خواهد شد.

ملک شاهکویی با اشاره به برگزاری برنامه"دفاع همچنان باقی است"، تصریح کرد:در این برنامه که هفتم مهرماه برگزار خواهد شد، به صورت متمرکز از ۱۶ هزار جانباز و آزاده و رزمنده در استان تجلیل خواهیم کرد.

وی گفت:در این هفته ۴۸ واحد مسکونی در آق‌قلا که از سیل سال گذشته آسیب‌دیده بودند، افتتاح خواهند شد.

فرمانده سپاه نینوا خاطرنشان کرد:با توجه به شرایط کرونا، امسال رژه اقتدار نیروهای مسلح در تاریخ ۳۱ شهریورماه برگزار نخواهد شد.


http://www.caspiankhabar.com/91172



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96