اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان: کادر درمان با وجود مشکلات با انگیزه فراوان کار می‌کنند
استاندار گلستان گفت: کادر درمان در گلستان با وجود خستگی زیاد و داشتن مطالبات ۲۰۰ میلیارد تومانی، با انگیزه فراوان از بیماران رسیدگی می‌کنند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، هادی حق‌شناس امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس  کرونا  گلستان که با حضور وزیر  بهداشت  برگزار شد، اظهار کرد:کاهش میزان بار بستری بیماران کرونایی در استان دلایل مختلفی داشته که از جمله آنها می‌توان به همراهی روحانیون شیعه و اهل سنت، اصناف، مجاهدت‌کادر درمان، همراهی مردم وغیره اشاره کرد.

وی افزود:کرونا هنوز تمام نشده و این ویروس تا وقتی که واکسن آن نیامده، همراه ما خواهد بود لذا باید همچنان فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

 استاندار  گلستان خاطرنشان کرد:پیش از آن که ستاد ملی کرونا محدودیت‌ها را از فروردین‌ماه در کشور اعمال کند، اصناف گلستان در اواخر اسفندماه پیشگام در تعطیلی شدند.

حق‌شناس در ادامه با اشاره به اینکه گلستان از نظر زیرساخت‌های بخش درمان از عقب‌ماندگی تاریخی برخوردار است، گفت:در گلستان خصوصاً در بخش شرقی استان با مشکل جدی در سخت‌افزار بخش درمان روبه‌رو هستیم.در حال حاضر نیاز به ۲۰۰۰ تخت بیمارستانی در استان داریم.پنج بیمارستانی در دست ساخت است که با تکمیل آنها، قریب به یک هزار تخت بیمارستانی به استان افزوده می‌شود.

استاندار گلستان با تقدیر از همراهی بخش‌های مختلف در مدیریت کرونا، گفت:ما از بخش خصوصی تقاضای ۶ میلیارد تومان کمک برای خرید دستگاه ونتیلاتور داشتیم اما آنها ۱۵ میلیارد تومان کمک کردند.


http://www.caspiankhabar.com/91212



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96