اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیر آموزش و پرورش گرگان:

۲۰ هزار دانش آموز گرگانی از آموزش مجازی محروم هستند
مدیر آموزش و پرورش گرگان گفت: حدود ۲۰ هزار دانش آموز گرگانی به شبکه شاد و آموزش فضای مجازی و رسانه های ارتباط جمعی مانند رادیو و تلویزیون دسترسی ندارند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، بهجت تربتی نژاد صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد:با توجه به نوع مدرسه(روستایی و شهری)و مقطع تحصیلی حضور دانش آموزان در مدارس متفاوت است.

وی افزود:در آغاز بازگشایی مدارس با توجه به جمعیت کمتر مدارس روستایی، شاهد حضور ۸۰ درصد دانش‌آموزان بودیم و در مدارس شهری هم تا ۷۰ درصد دانش‌آموزان حضور یافتند.

مدیر آموزش و پرورش  گرگان  ادامه داد:در مقطع ابتدایی ۶۰ درصد، متوسطه اول ۷۵ درصد، متوسطه دوم ۸۰ درصد و فنی و حرفه ای تا ۱۰۰ درصد حضور دانش آموزان را هم شاهد بودیم.

تربتی نژاد بیان کرد:از هفته‌های گذشته مراجعه دانش آموزان به مدارس کمتر شده و هم اکنون به طور میانگین ۵۰ درصد دانش‌آموزان با آموزش‌های حضوری تمایل دارند.

وی تاکید کرد:مدارس فعلاً باز بوده و حضور همکاران فرهنگی الزامی و حضور دانش آموزان بستگی به نظر خانواده‌ها دارد.

تربتی نژاد با بیان اینکه تمام پروتکل‌های بهداشتی در مدارس رعایت می‌شود، افزود تاکید ما مخصوصاً در حاشیه شهرها و روستاها به آموزش حضوری است.

وی گفت:حدود ۲۰ هزار دانش آموز گرگانی به شبکه شاد و آموزش فضای مجازی و رسانه‌های ارتباط جمعی مانند رادیو و تلویزیون دسترسی ندارند.


http://www.caspiankhabar.com/91222



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96