اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



گلستان میزبان جشن متمرکز پایان بازسازی خانه‌های سیل‌زده کشور/۲۲ هزار خانه سیل‌زده بازسازی شد
مدیرکل بنیادمسکن گلستان گفت: جشن متمرکز پایان بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده کشور تا پایان مهرماه به میزبانی گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  سید محمد حسینی  صبح امروز در نشست با مدیران  کمیته امداد  و  بهزیستی  استان درباره وضعیت ساخت مسکن برای مددجویان تحت پوشش این نهادها اظهارداشت:در جریان  سیل  سال گذشته حدود 22 هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان خسارت دید که  بازسازی  این واحدها خردادماه امسال به پایان رسیده است.

وی گفت:از این تعداد افزون بر 14 هزار واحد مسکونی با اعتبار 185 میلیارد تومان تعمیر شد و بیشتر از 7 هزار و 700 واحد مسکونی عمدتا در مناطق روستایی استان بازسازی شد.

مدیرکل  بنیاد مسکن  استان افزود:قرار بود جشن پایان بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده کشور تیرماه امسال در گلستان و با حضور مسئولان کشوری برگزار شود، اما به علت شیوع کرونا این مراسم به تأخیر افتاد.

وی ادامه داد:برهمین اساس قرار شد تا پایان مهرماه این مراسم با حضور مسئولان برگزار شود و واحدهای مسکونی سیل‌زده کشور از سوی رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری برسد.

حسینی با اشاره به انجام کامل تعهدات ساخت مسکن برای مددجویان امداد و بهزیستی گفت:در سیل پارسال به 5 هزار و 700 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره و بهزیستی خسارت وارد شد که همه این واحدها بازسازی شده‌اند.

وی همچنین به ساخت منازل مسکونی ویژه محرومان اشاره کرد و افزود:سهمیه استان در این طرح 3 هزار واحد مسکونی است که یکهزار و 607 واحد آن شامل 331 واحد برای مددجویان بهزیستی و یکهزار و 286 واحد دیگر مربوط به مددجویان امداد است.


http://www.caspiankhabar.com/91223



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96