اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

۵۰هزار قطعه زمین برای مسکن خانواده شهدا تا پایان سال تأمین می شود
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۵۰ هزار قطعه زمین برای مسکن خانواده شهدا و ایثارگران تا پایان امسال تامین خواهد شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سعید اوحدی در حاشیه غبارروبی و عطرافشانی و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان در گلزار شهدای  گرگان  اظهارکرد:۵۰ هزار قطعه زمین برای مسکن خانواده شهدا و ایثارگران با همکاری وزارت راه و شهرسازی و استانداری ها تا پایان امسال تامین خواهد شد که این رقم در مقایسه با ۱۷ سال گذشته رشد ۲۰۰ درصدی داشته است.

اوحدی اضافه کرد:امروز سه تفاهم نامه با موضوع مسکن و اشتغال جامعه ایثارگری شامل خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و همچنین ساماندهی گلزار شهدا با استاندار گلستان منعقد می شود.

وی افزود:قریب به ۲۰ هزار گلزار شهدا در کشور وجود دارد که ۲۰ درصد آنها نیازمند ساماندهی است و طی طرحی با همکاری دانشگاه ها و سپاه براساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حال اجرا است.

معاون رئیس جمهور گفت:با همکاری اورژانس کشور تمهیداتی جهت ارائه واکسن آنفولانزا به جانبازان بالای ۵۰ درصد و والدین شهدا که سن بالایی دارند، در منازل شان به جای حضور در مراکز درمانی صورت گرفته است.

رئیس  بنیاد شهید  و امور ایثارگران خاطرنشان کرد:جامعه ایثارگری طی دو سال گذشته مشکلاتی را با بیمه داشته که براساس توافقات صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه کاملاً مرتفع شده و هزینه های درمانی ظرف مدت ۴۸ ساعت پرداخت می شود.

سعید اوحدی یادآور شد:براساس تفاهم نامه امروز تلاش داریم با همکاری استانداری گلستان هزار مورد اشتغال و هزار واحد مسکونی جهت جامعه ایثارگری استان را تامین نماییم.

لازم به ذکر است معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح سه شنبه به منظور امضا تفاهم نامه با استاندار گلستان در زمینه اشتغال، مسکن و ساماندهی گلزارهای شهدا با استقبال رسمی هادی حق شناس وارد گلستان شده است.

گفتنی است معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با همراهی استاندار گلستان با جانباز قطع نخاعی سید جمال حسینی و همچنین والدین شهیدان حجت الله، نعمت الله و هادی بهمن نژاد دیدار و گفتگو کرد.


http://www.caspiankhabar.com/91227



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96