اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی گلستان خبرداد

کشف کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی در گنبدکاووس
فرمانده انتظامی گلستان از کشف کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی در گنبدکاووس خبرداد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سرهنگ محمد سعید فاضل دادگر  اظهارکرد:به دنبال شکایت صاحب یکی از فروشگاه های بزرگ موبایل در  گنبد کاووس مبنی بر  کلاهبرداری  از وی و احتمال دست داشتن یکی از کارمندانش در این زمینه، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد:طی بررسی های پلیس مشخص شد، فاکتورهای خرید و فروش گوشی های تلفن همراه با یکدیگر مطابقت نداشته و فردی اقدام به صدور فاکتورهای جعلی و همچنین دستکاری در تعداد اقلام کرده است.

فاضل دادگر تصریح کرد:ماموران با انجام بررسی های تکمیلی به یکی از کارمندان آن فروشگاه مشکوک و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر پلیس منتقل کردند.

وی گفت:متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود که پس از مواجهه با مستندات غیرقابل انکار پلیس اعتراف کرد که با دستکاری در فاکتورهای فروش و درج صوری تعدادی گوشی موبایل در آنها و فروش موبایل ها به یک مالخر، مبلغ ۴۰ میلیارد ریال از این فروشگاه کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری یک مالخر و کشف ۱۵ میلیارد ریال از گوشی های آن فروشگاه از مخفیگاه وی، اظهار داشت:هر دو متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.


http://www.caspiankhabar.com/91236



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96