اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کرونا جان مدیر کارخانه تولید مواد ضدعفونی گلستان را گرفت
مدیر واحد تولیدکننده اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده مستقر در شهرک صنعتی آق قلا واقع در استان گلستان بر اثر ابتلای ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

روح الله هراتی مسوول روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گلستان روز چهارشنبه با تایید این خبر گفت که این واحد تولیدی به دلیل واگیری ویروس  کرونا  تعطیل شده است.

حجت الله خلیل زاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان روز گذشته در گفت و گو با  کاسپین خبر  وضعیت این واحد تولیدی را به‌علت آلوده شدن ویروس کرونا نامناسب عنوان کرد.

این واحد تولیدی که در زمینه تولید مواد ضدعفونی کننده و آنتی‌سپتیک‌های اختصاصی صنایع مختلف از جمله پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، صنایع غذایی و کشاورزی فعالیت می کرد از چند روز قبل و در پی کمبود مواد ضدعفونی برای پیشگیری از ویروس کرونا، خط تولید مواد  بهداشت ی برای مهار این بیماری را به راه انداخته بود.

در همین رهگذر  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان اعلام کرد:به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی کننده و ماسک گلستان به حالت قرنطینه درآمده و تردد افراد غیر مرتبط در آن ها ممنوع است.

گلستان ۴ واحد تولیدکننده مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده دارد.

طبق آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکنون ۶ تن از اهالی استان به دلیل ابتلای ویروس کرونا جان باختند که با احتساب مسوول واحد تولیدی شوینده به ۷ نفر افزایش یافت./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/9127



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96