اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

نان گلستانی‌ها تا آخر سال گران نمی‌شود
استاندار گلستان گفت که با وجود پرداخت یارانه زیاد از سوی دولت به صنعت آرد و نان کشور، قیمت نان در این استان تا پایان سال گران نخواهد شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل روابط عمومی  استاندار ی گلستان،  هادی حق شناس  در جلسه کارگروه گندم، آرد و  نان  اظهار داشت:هر کجا که تفاوت قیمت عرضه وجود داشته فساد بوجود می آید و به دلیل تفاوت قیمت آرد آزاد و یارانه ای و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان، باید نانوایی های استان بطور دقیق رصد و با تخلفات احتمالی برخورد قاطع شود.

وی بیان کرد:حدود ۵۰ درصد نانوایی های گلستان در روستاها قرار دارد و دهیاران، بخشداران و فرمانداران باید با رصد دقیق مانع از سوء استفاده دلالان برای خرید و فروش آرد یارانه ای شوند.

استاندار گلستان افزود:با توجه به افزایش قیمت کیسه آرد، نانوایی ها موظف به بازگرداندن کیسه ها به کارخانه برای جبران بخشی از هزینه های این واحدهای تولیدی هستند.

آخرین تغییر انجام شده در قیمت نان استان گلستان مربوط به آبان ماه سال ۹۸ است.

طبق مصوبه آبان پارسال کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان گلستان، قیمت انواع نان یارانه‌ای با احتساب گندم هر کیلوگرم ۶ هزار و ۶۵۰ ریال(۶۶۵ تومان)و قیمت نان آزاد با احتساب گندم هر کیلوگرم ۹ هزار ریال(۹۰۰ تومان)تعیین شده بود.

بر این اساس نان بربری دولتی هفت هزار و ۵۰۰ ریال، نان لواش ۲ هزار و ۷۵۰ ریال، نان بربری آزادپز با چانه متفاوت ۱۵ هزار و ۱۰ هزار ریال، نان لواش آزادپز سه هزار ریال و نان سنگک ۱۵ هزار ریال قیمت‌گذاری شده بود.​


http://www.caspiankhabar.com/91277



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96