اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اجرای بیش از ۹۰۰ عملیات ضدعفونی و محلول پاشی در روستا‌های گلستان
مدیر کل امور روستایی و شورا‌ها استانداری گلستان از اجرای بیش از ۹۰۰ عملیات ضدعفونی و محلول پاشی در روستا‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار  کاسپین خبر  از گرگان،  علی نصیبی  مدیرکل امور روستایی و شورا‌ها  استانداری  گلستان گفت:ریزش باران در برخی ساعات روز اندکی در کار وقفه ایجاد کرد، اما با همت دهیاران و همکاری شورا‌های روستایی، کشاورزان، نیرو‌های جهادی و مردمی، بسیجیان، نیرو‌های شبکه‌های  بهداشت  و درمان و مراکز بهداشت، و سایر نهاد‌ها کار بی وقفه تا ریشه کنی کامل ویروس در روستا‌های مختلف  استان  ادامه دارد.


او گفت:با برنامه ریزی بخشداران، نیرو‌های روستایی با یک هماهنگی واحد به صورت شبانه روزی با مجاهدت و خالصانه در میدان بوده و علاوه بر محلول پاشی، در اطلاع رسانی‌های مرتبط با پیشگیری، اجرای توصیه‌های مرتبط با عدم برگزاری مراسمات، نظارت‌های بهداشتی، آماده سازی و توزیع محلول‌های بهداشتی و ماسک، و...فعال هستند.


علی نصیبی افزود:با توجه به گستردگی روستا‌های استان و سکونت بیش از ۴۶.۶ درصد از جمعیت استان در روستاها، فعالیت مناسب ۹۰۸ دهیاری استان، میتواند تاثیر شایانی در جلوگیری از گسترش این بیماری در گلستان داشته باشد.


نصیبی افزود:از این رو از دهیاران و اعضای شورا‌های روستایی میخواهم در هماهنگی کامل با سایر نهاد‌ها و طبق برنامه ریزی بخشداری ها، همچنان با قوت تا رفع خطر مستحکم در میدان بوده و یاریگر نهاد‌های مرتبط با بهداشت و درمان در اجرای کامل برنامه‌های مرتبط با سلامت مردم باشند./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/9128



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96