اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس علوم پزشکی گلستان:

۲۷۹ تخت بیمارستانی گلستان در اختیار بیماران کرونایی است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر ۲۷۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های گلستان بستری بوده که از این تعداد، ۵۴ بیمار در بخش مراقبت های ویژه هستند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  عبدالرضا فاضل  بعدازظهر شنبه در خصوص آخرین وضعیت  کرونا  در استان اظهارکرد:در حال حاضر، روند ابتلا به کووید ۱۹ در گلستان با افزایش خفیف مواجه شده است و استان گلستان در وضعیت زرد شیوع کرونا  قرار دارد.

وی افزود:شهرستان های آق قلا، گالیکش، گمیشان و مراوه تپه در وضعیت سفید، بندرگز در وضعیت قرمز، مینودشت در وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان های استان در وضعیت زرد هستند.

فاضل ادامه داد:در حال حاضر ۲۷۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۵۴ بیمار در بخش مراقبت های ویژه و ۲۷ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان گفت:متاسفانه آمار جان باختگان کرونا در گلستان به هزار و ۱۳ فوتی رسیده است.

وی اضافه کرد:در حال حاضر بیشتر استان های کشور درگیر موج سوم بیماری کرونا هستند اما استان گلستان هنوز با موج سوم این بیماری مواجه نشده است.

فاضل بیان کرد:از مردم استان می خواهیم با رعایت دستورالعمل های  بهداشت ی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و برگزار نکردن مراسم های دسته جمعی، ضمن مراقبت از خود و خانواده شان، از کادر بهداشت و درمان هم حمایت کنند.


http://www.caspiankhabar.com/91295



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96