اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



 ضدعفونی مستمر آسایشگاه سربازان؛ موردی از ابتلا به کرونا بین سربازان نداشتیم
ارشد نظامی آجا در گلستان با اشاره به شیوع بیماری کرونا در استان گفت: آسایشگاه و اماکن تجمعی سربازان به صورت مستمر و روزانه ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، امیر سرتیپ دوم محمدعلی سعیدعسگری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتش  و نیروهای مسلح مانند همیشه با تمام قوا در کنار مردم خواهند بود.ارتش هم امکانات و تجهیزات خود را برای گندزدایی معابر اصلی و اماکن پرتردد شهرها از جمله گرگان به‌کار گرفته است.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت  سرباز ان مهم‌ترین اولویت است گفت:آموزش‌های  بهداشت ی لازم به سربازان در پادگان‌ها داده شده و حتی ایستگاه‌های مطالعه با موضوع بیماری  کرونا  راه‌اندازی کردیم تا اطلاعات سربازان نسبت به این بیماری افزایش پیدا کند.

امیر سعیدعسگری با اشاره به توان پزشکی که در اختیار ارتش قرار دارد، بیان داشت:کسانی که وارد پادگان‌ها می‌شوند از جمله کادر درمانی در همان ابتدا مورد سنجش سلامت قرار می‌گیرند تا دچار تب و بیماری نباشند و از بیماری سایر افراد نیز جلوگیری شود.

وی افزود:همه اماکن شامل آسایشگاه‌ها و مراکز تجمعی سربازان هم روزانه ضدعفونی و گندزدایی انجام می‌شود.

ارشد نظامی آجا در استان گفت:در صورت نیاز و به تشخیص شورای تأمین استان با تمام قوا، همه امکانات درمانی، تجهیزاتی و نیروی انسانی تیپ را در اختیار ستاد بحران قرار می‌دهیم تا این ویروس زودتر در استان از بین برود./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9130



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96