اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



توزیع ماسک رایگان توسط خادمین موکب علی بن موسی‌الرضا(ع) گلستان
خادمین موکب علی بن موسی‌الرضا(ع) استان گلستان به همت خیرین حسینی، با توزیع رایگان ماسک برای مبارزه با ویروس کرونا به یاری مردم آمدند.

شیوع ویروس  کرونا  و نیاز مبرم شهروندان به ماسک و کمبود آن به‌نوبه خود، نگرانی و اضطراب خاصی را در بین مردم رواج داد.اما دنیا از افرادی که حس همدلی و احساس مسئولیت در آنان موج می‌زند، خالی نیست؛ هنوز تپش قلب کسانی که پر از عطوفت و مهربانی است به گوش می‌رسد.

خادمین موکب علی بن موسی‌الرضا(ع) استان  گلستان همچنان که در حادثه سیل بهار ۹۸ گلستان و زلزله ۹۶ کرمانشاه خدمات شایسته‌ای را به مردم ارائه داده‌اند در این روزها نیز آستین همت را خالصانه بالا زده تا مبادا عقب بمانند.احسان حسینی همراه با اخلاص و یکرنگی بین خادمین اربعین حسینی تنها عاملی است که آنان را در این ایام دور هم جمع کرده تا با همت خیرین حسینی و خرید و توزیع رایگان ماسک بین مردم این کار خیر و ارزشمند را به پایان برسانند.

در همین راستا«رضا جعفری»مدیر موکب علی بن موسی‌الرضا(ع)استان گلستان در گفت و گو با  کاسپین خبر ، گفت:با شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین استان گلستان آحاد مردم باید با همراهی قدم‌های مثبتی را بردارند چرا که در مدیریت این بحران بوجود آمده همگان باید دلسوزانه به یکدیگر کمک کنند.

 وی با اشاره به فعالیت ۴ ساله موکب علی بن موسی‌الرضا(ع)استان گلستان، تصریح کرد:به حول و قوه الهی در این مدت ضمن برپایی موکب در کربلای معلی و خدمت به زائرین اربعین امام حسین(ع)در زمینه‌های اجتماعی فعالیت داشته و جزو معدود مواکبی در کشور هستیم که با ایجاد واحد نیکوکاری در راستای کمک به حوادث طبیعی(سیل و زلزله و...)و همچنین رفع نیاز محرومین با همت والای خیرین نیک‌اندیش به ارائه خدمات خالصانه بپردازیم.

مدیر موکب علی بن موسی‌الرضا(ع)گلستان اظهار کرد:در شرایط پیش‌آمده در کشور خصوصاً استان، ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی پزشکان و پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها برای مقابله با ویروس کرونا و عوارض ناشی از آن، خادمین حسینی وظیفه خود می‌دانند در این برهه حساس در کنار مردم به مبارزه با این بحران بپردازد.

وی تصریح کرد:غیر از ادای دین خادمین حسینی و همدلی با مردم نجیب استان، هدف از این حرکت ایجاد زمینه‌ای برای حضور و خدمت‌رسانی دیگر مجموعه‌ها و همیاری بیشتر برای یک عزم همگانی جهت پایان دادن به بحران‌پیش‌آمده است.

جعفری ادامه داد:در همین راستا، موکب علی بن موسی‌الرضا(ع)استان گلستان با حمایت خیرین عزیز و هماهنگی با ریاست  دانشگاه علوم پزشکی  استان به‌منظور ارائه مجوز تولیدکننده ماسک، اقدام به تهیه و توزیع رایگان ۱۵۰ هزار ماسک به ارزش ۶۰ میلیون تومان کرد تا گامی کوچک در مقابله با شیوع این ویروس برداشته باشد.

 مدیر موکب علی بن موسی‌الرضا(ع)گلستان بیان کرد:توزیع رایگان ماسک از روز گذشته با حضور خادمین در درب منازل و دیگر میادین شهرستان  گرگان  شروع‌شده و در روزهای آتی نیز ادامه دارد و در صورت نیاز و ضرورت این کمک‌ها در آینده هم ادامه خواهد داشت./ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/9131



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96