اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

گلستان رتبه آخر از نظر مرگ و میر کرونا/ محدودیت ها برگشتند
استاندار گلستان از برگشت محدودیت های کرونایی در استان خبرداد و گفت: از نظر مرگ و میر کرونا در رتبه آخر و از نظر تعداد بستری ها در جایگاه بیست و پنجم قرار داریم.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  هادی حق شناس  ظهر شنبه در جلسه استانی ستاد مقابله و پیشگیری از  کرونا  اظهارکرد:وضعیت کرونا در گلستان به خاطر مراسم تجمعی در هفته‌های اخیر سیر صعودی پیدا کرده و محدودیت‌ها دوباره برمی گردند.

وی افزود:تعداد  فوت ی‌ها در هر میلیون نفر در میانگین کشوری ۳۵ نفر بوده اما در گلستان این عدد کمتر از ۱۰ نفر است.

حق شناس اضافه کرد:در میانگین کشوری از هر ۱۰۰ هزار نفر در کشور یک نفر بستری بوده که در گلستان این رقم کمتر از ۱۰ نفر است.

 استاندار  گلستان توضیح داد که استان از نظر مرگ و میر کرونا در رتبه آخر و از نظر تعداد بستری‌ها در جایگاه ۲۵ قرار داریم و حفظ این شرایط با رعایت مردم ممکن است.

وی تصریح کرد:در مجموع گلستان نسبت به کشور وضعیت خوبی داشته اما اگر رعایت نکنیم دوباره شرایط قرمز خواهد شد.

استاندار گلستان گفت:در دو هفته اخیر شاهد هجوم مردم به تالارها و اماکن عمومی و تفرجگاه‌ها بودیم که این امر سبب شده تعدا بیماران بستری در استان افزایش یافته و ۶ استان شهرستان قرمز شود.

حق شناس ادامه داد:همه کارکنان دولت اعم از کارکنان بانک‌ها موظف هستند که در محل کار از ماسک استفاده کرده در غیر این صورت تخلف اداری محسوب خواهد شد.

وی تصریح کرد:ورود به تفرجگاه‌ها در کل شهرهای قرمز ممنوع بوده و در شهرهای نارنجی هم دیگر خودروهایی با پلاک‌های غیربومی حق عبور در آن مسیر آن ندارند.

حق شناس گفت:عدم خدمات به افراد فاقد ماسک، فعالیت ۳۰ درصد رستوران‌ها و تعطیلی تالارها و تفرجگاه‌های النگدره و ناهارخوران از جمله دیگر مصوبات این جلسه است.


http://www.caspiankhabar.com/91316



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96