اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان:

5 هزار و 599 ‪ فقره پرونده از ابتدای سال تا کنون رسیدگی شده است
مدیر کل تعزیزات حکومتی استان گلستان گفت:  از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 5 هزار و 599 فقره پرونده در شعبات این اداره کل رسیدگی شده است.

به گزارش خبرنگار  کاسپین خبر ،  حسین نجف زاده  صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:از مجموع پرونده های ورودی تعداد 3 هزار و 980 فقره مربوط به بخش کالا و خدمات،863 ‪ فقره مربوط به قاچاق کالا و ارز، 756 فقره در حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده است و مجموع جریمه های در نظر گرفته شده برای م تخلف ان 285 میلیارد و 721 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد:زمان رسیدگی به پرونده ها نسبت به گذشته بسیار کاهش یافته است و در بررسی برخی تخلفات بخصوص در حوزه کالا و خدمات این زمان به 10 روز رسیده است، اما در این بین هیچ گاه کیفیت رسیدگی به پرونده را فدای زمان رسیدگی به آن نمی‌کنیم.
نجف زاده با بیان اینکه در سه ماهه دوم امسال نسبت به سه ماهه اول پرونده ها 54 درصد رشد داشته است، گفت:بیشترین تعداد پرونده های ورودی مربوط به حوزه کالا و خدمات است و جریمه های نقدی متخلفان در حوزه های مختلف 96 درصد افزایش داشته است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد:در بحت  احتکار  نیز 50 فقره پرونده از ابتدای سال تا کنون تشکیل شده و 12 میلیارد و 252 میلیون و 15 هزار و 732 ریال برای متخلفان جریمه در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه طی همین مدت 75 فقره پرونده در حوزه آرد رسیدگی شده است عنوان کرد که خروج گندم از استان بدون مجوز جهاد کشاورزی و غله استان ممنوع است و پس از تبدیل به اقلام خوراکی اجازه خروج دارد.
نجف زاده در پایان از همراهی رسانه های استان در رابطه با انعکاس اخبار این سازمان قدردانی کرد و گفت:رسانه ها بهترین ابزار کمک کننده به  سازمان تعزیرات حکومتی  در انعکاس تخلف ها و پیگیری مطالبات مردم هستند. 
وی راه اندازی سامانه تلفنی135 در استان برای رسیدگی به تخلفات، یکی از دستاوردهای مهم این سازمان عنوان کرد و اظهار داشت که این سامانه تلفنی برای اولین بار در کشور و در گلستان راه اندازی شده است.


http://www.caspiankhabar.com/91317



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96