اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مسئول واحد بیماری های مرکز بهداشت گرگان:

شیوع بیماری های واگیر در مناطق زلزله زده رامیان گزارش نشده است
کارشناس مسئول واحد مبارزه با بیماریهای مرکز بهداشت گرگان گفت: تاکنون هیچ موردی از کرونا و دیگر بیماری های منتقله از آب و غذا در مناطق زلزله زده شهرستان رامیان مشاهده نشده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، فرهاد عجم صبح یکشنبه در خصوص پایش مستمر  بیماری ‌های واگیردر مناطق  زلزله  زده  رامیان ، اظهارکرد:خوشبختانه تا امروز موردی از بیماری کرونا و بیماری‌های واگیردار دیگر در روستاها زلزله زده رامیان مشاهده نشده است.

طبق گفته کارشناس مسئول واحد مبارزه با بیماری‌ها مرکز بهداشت گرگان نمونه‌های آب و غذا از رامیان به آزمایشگاه گرگان ارسال شده و تاکنون موردی از این بیماری‌ها ثبت نشده است.

وی گفت:این امر به سبب رهنمودهای  فرماندار  شهرستان، کمک اهالی و مدیریت و تلاش کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان و همراهی نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص نظارت بر نحوه ورود و خروج و همکاری بی وقفه سمن‌ها و دیگر ادارات ذی ربط خصوصاً شهرداری رامیان در زمینه انتقال زباله محقق شده است.

عجم گفت:رعایت فاصله اجتماعی، شستشوی مداوم دست، پرهیز از تجمعات و زدن ماسک می‌تواند، سهم بزرگی در ادامه روند عاری بودن این روستاها از بیماری‌های فوق خصوصاً کرونا داشته باشد.


http://www.caspiankhabar.com/91318



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96