اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



راهپیمایی ۱۳ آبان در گلستان برگزار نمی‌شود
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در این استان گفت که با هدف جلوگیری از گسترش بیشتر این بیماری، راهپیمایی ۱۳ آبان ماه امسال در گلستان برگزار نمی‌شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا، نجیب‌الله تاری روز یکشنبه اظهار داشت:در شهرهای دارای وضعیت زرد و نارنجی شیوع  کرونا  شرایط برپایی تجمع فراهم است که تصمیم گیری انجام آن به ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با کرونا محول شده است.

وی بیان کرد:به عوامل برگزاری مراسم ۱۳ آبان در شهرهای زرد و نارنجی تاکید شده که مراسم تجمع گرامیداشت این روز باید با رعایت کامل و دقیق پروتکل های  بهداشت ی برگزار شده و در حداقل زمان ممکن به پایان برسد.

تاری افزود:نورافشانی در همه شهرها، برگزاری جشنواره ضداستکباری در بخش‌های فیلم، کلیپ، موشن گرافی، انیمیشن و مسابقه کتابخوانی، عکاسی و شب شعر، برنامه های جایگزین  راهپیمایی  ۱۳ آبان امسال در گلستان است.

وی گفت:آیین‌های انقلابی تعطیل‌پذیر نیستند و لغو راهپیمایی ۱۳ آبان به معنای فراموشی اهمیت این روز تاریخ ساز و مهم نیست.

بر اساس اعلام روز گذشته رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، گرگان، بندرگز، بندرترکمن، مینودشت، مراوه‌تپه و آزادشهر در وضعیت قرمز و گنبدکاووس، گالیکش، کلاله و علی‌آباد کتول در وضعیت نارنجی و کردکوی، گمیشان، رامیان و آق‌قلا هم در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

به گفته عبدالرضا فاضل در حال حاضر ۳۳۸ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند که از این تعداد ۶۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت بوده و ۳۲ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸، تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۴۳ به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم ستمشاهی و استعمار و دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در سال ۱۳۵۷ است.


http://www.caspiankhabar.com/91319



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96