اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور در گرگان افتتاح می‌شود
رئیس حوزه هنری گلستان گفت: بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور با ۵ سالن سینمایی در گرگان افتتاح می‌شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی  استاندار ی گلستان، محمود خواجه‌نژاد در دیدار با استاندار اظهار داشت:تلاش داریم در آینده نزدیک پردیس  سینما یی عصر جدید را به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور با 5 سالن سینمایی افتتاح کنیم.

وی گفت:تاکنون بیش از 16 میلیارد تومان برای مرمت و بازسازی پردیس سینمایی عصر جدید که دارای 5 سالن نمایش 28 نفره تا 280 نفره است، هزینه شد.

خواجه‌نژاد افزود:4 سینما در شهرهای  گرگان ، گنبد کاووس و آزادشهر زیر نظر حوزه هنری هستند و علاوه بر امور نمایشی این نهاد در دیگر زمینه‌های  فرهنگی  نظیر انتشار کتاب و هنرهای تجسمی فعالیت دارد.

 هادی حق شناس ، استاندار گلستان نیز در این دیدار با تاکید بر جایگاه فرهنگ در رشد و توسعه جامعه اظهار داشت:افزایش فضاهای فرهنگی شامل سینماها، سالن‌های نمایش و تئاتر، سلامت جامعه را بهبود می‌بخشد و منافع مردم را در پی دارد.

وی خاطرنشان کرد:فرهنگ یکی از پایه‌های اساسی توسعه است و برای تقویت فرهنگی استان همکاری لازم را خواهیم داشت.

استاندار گلستان افزود:علی رغم مشکلات فراوان اقتصادی تقویت برنامه‌های فرهنگی و توجه به ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی مورد توجه است.

وی تأکید کرد:باید تلاش کنیم زمینه ارتقای فضاهای فرهنگی را با همکاری دستگاه‌های اجرایی فراهم کنیم و توجه داشته باشیم افزایش فضاهای فرهنگی زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را فراهم می‌آورد.


http://www.caspiankhabar.com/91326



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96