اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار گرگان:

۴ اکیپ بر فعالیت اصناف در گرگان نظارت می کنند/پلمب واحدهای متخلف
فرماندار گرگان گفت: چهار اکیپ پنج نفره با عضویت اصناف، صنعت و معدن، اماکن، بهداشت و فرمانداری در گرگان کار نظارت و رسیدگی بر اجرای طرح محدودیت فعالیت مشاغل را بر عهده دارند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  محمد حمیدی  در خصوص محدودیت فعالیت برخی از گروه‌های شغلی اظهارکرد:فعالیت گروه‌های شغلی سه و چهار از روز گذشته(۲۰ آبان)به مدت یک ماه در شهرستان  گرگان  ممنوع است.

وی افزود:چهار اکیپ پنج نفره با عضویت اصناف، صنعت و معدن، اماکن،  بهداشت  و  فرماندار ی در سطح شهرستان کار نظارت و رسیدگی بر اجرای این طرح بر عهده دارند.

حمیدی گفت:شهر به چهار قسمت تقسیم شده و این مأموران از ساعت ۶ الی ۹ شب، در مرحله اول به تذکر بسنده می‌کنند و اگر تمکین نکردند در مرحله بعد آن را پلمب خواهند کرد.

فرماندار گرگان گفت که روز گذشته ۵۰ درصد اصناف در اجرای این طرح همکاری کردند که امیدواریم این همکاری‌ها افزایش یابد.

وی از بسته بودن مراکز تفریحی النگدره و ناهارخوران خبرداد و از شهروندان خواست، با توجه به تعطیلی اصناف حدالامکان در خانه‌های خود بمانند.

گفتنی است تمام مشاغل گروه دوم شامل پاساژ، مراکز خرید، مال‌های فروش غیر مواد غذایی، تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، قنادی با فروش شیرینی تر، آب میوه و بستنی فروشی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری(اغذیه فروشی، رستوران‌ها، آش و هلیم و مشابه)، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، مراکز شماره گذاری اتومبیل، فرش و موکت، وسایل بازی و اسباب بازی در فروشگاه‌های تخصصی، بازارهای موقت، فروش لوازم خانگی(عمده فروشی و خرده فروشی)، خدمات چاپ دیچیتال، چاپ وفعالیت های خدماتی وابسته به چاپ، تزئینات داخلی ساختمان، عمده فروشی، خرده فروشی کالاهای تزئینی ساختمان، کادویی فروشی، عمده فروشی و خرده فروشی انواع پوشاک، پارچه فروشی، آتلیه و عکاسی، آژانس مشاور املاک، پرده سرا، فروش مبلمان، عمده فروشی و خرده فروشی، فروش کیف و کفش(عمده فروشی و خرده فروشی)، فروش لوازم التحریر (عمده فروشی و خرده فروشی)، خیاطی، خرازی(عمده فروشی و خرده فروشی)، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، قنادی و شیرینی پزی (شیرینی خشک)، خشکبار عمده فروشی و خرده در شهرهای گرگان و گنبد کاووس از تاریخ ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر، از ساعت ۱۸ تعطیل بوده و مجاز به فعالیت نیستند.


http://www.caspiankhabar.com/91335



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96