اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



احسان مکتبی معاون سیاسی استاندار گلستان شد
با صدور حکمی از سوی وزیر کشور "احسان مکتبی" به عنوان معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گلستان منصوب شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا؛ در حکم مکتبی آمده است؛ بنا به پیشنهاد  استاندار  محترم گلستان به سمت«معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی  استانداری »منصوب می شوید.

در بخش دیگری از حکم عبدالرضا رحمانی فضلی خطاب به  احسان مکتبی  آمده است؛ امید است ضمن تلاش در ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری استان در بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد، در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

احسان مکتبی متولد ۱۳۴۸ گرگان در حال اخذ مدرک دکترای خود از دانشگاه تهران(تز دفاع)در رشته علوم سیاسی است و پیش از این در مقطعی مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری گلستان بود.

در رزومه مکتبی همچنین مدیرمسوولی"گلشن مهر"به عنوان تنها روزنامه استان گلستان دیده می شود.

وی در دوران دفاع مقدس به مدت پنج ماه بسیجی داوطلب و در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته است.

معاون جدید سیاسی استاندار گلستان؛ لیسانس ادبیات زبان فارسی خود را از دانشگاه تهران اخذ کرده است و در مقطع ارشد علوم سیاسی نیز از دانشگاه دهلی نو در هندوستان و با گرایش اندیشه از دانشگاه مفید قم دانش آموخته شده است.

مکتبی تالیفاتی نیز داشته است که از جمله آنها می توان به"دین و دولت در مکتب قرارداد اجتماعی"و"اعتراف و اندوه پنهان"نیز اشاره کرد.

عبدالرضا چراغعلی معاون قبلی سیاسی استاندار گلستان چند هفته قبل به استانداری تهران منتقل و در مسوولیت سرپرستی معاونت عمرانی مشغول کار شد.


http://www.caspiankhabar.com/91337



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96