اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی گرگان خبرداد

نزاع دسته جمعی در گرگان/ ۴ نفر دستگیر شدند
فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سرهنگ محمد شیرازی اظهارکرد:به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری دسته جمعی در یکی از خیابان های  گرگان ، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود:با حضور پلیس مشخص شد چهار نفر اقدام به ضرب و شتم راننده یک دستگاه پژو پارس کرده و به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کردند که در همین حین یکی از متهمان که عرصه را بر خود تنگ دید با سلاح سرد قصد حمله به پلیس را داشت که با سرعت عمل ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

شیرازی تصریح کرد:لحظاتی بعد گزارش وقوع درگیری دسته جمعی در همان حوالی به پلیس اعلام شد که بار دیگر ماموران به آن منطقه اعزام و مشاهده شد جمعیتی در حدود ۳۰ نفر با چماق و سلاح سرد قصد ایجاد درگیری با یکدیگر را دارند که با درایت و اقدام قاطع ماموران، افراد متفرق شدند.

فرمانده انتظامی گرگان خاطرنشان کرد:حین متفرق کردن افراد، راننده یک دستگاه پژو ۲۰۶ با حرکاتی مجرمانه و مخاطره آمیز، زمینه ایجاد درگیری را فراهم کرد که با دخالت پلیس و استفاده از قانون بکارگیری سلاح، ماجرا پایان یافت و راننده ۲۰۶ به همراه دو نفر از عوامل اصلی درگیری هم دستگیر شدند.

شیرازی با بیان اینکه علت این درگیری، اختلافات شخصی بوده است، گفت:متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با بیان اینکه پس از پایان درگیری و بازگشت ماموران به مقر انتظامی هم راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی ۲۰۶ اقدام به تیراندازی به سمت چهار نفر از شهروندان و مجروح کردن آنان کردند، گفت:تلاش ها برای دستگیری آن ها ادامه دارد.


http://www.caspiankhabar.com/91353



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96