اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس روابط عمومی علوم پزشکی گلستان:

تعداد بستری های گلستان در پیک سوم کرونا به ۴۸۱ رسید
رئیس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: هم اکنون ۴۸۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  علی متکی  عصر یکشنبه در پنجمین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی استانی ستاد پیشگیری از  کرونا ، اظهار کرد:هم اکنون ۴۸۱ بیمار کرونایی در مراکز  درمانی  استان  گلستان  بستری بوده که از این تعداد ۱۰۴ نفر در آی‌سی‌یو و ۴۷ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی بیان کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ گلستانی بر اثر کرونا فوت کردند.

متکی ادامه داد:در برخی از شهرستان ها که مدت زیادی در وضعیت سفید بودند مانند گمیشان و مراوه تپه با فاجعه روبرو هستیم و به نظر می‌رسد مراسم و تجمعات در این موضوع تأثیرگذار بوده است.

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان با بیان اینکه مراجعات بی موردی را هم اکنون به مراکز درمانی شاهد هستیم، ادامه داد:شماره تلفن ۳۱۵۰ در راستای مشاوره به شهروندان برای بیماری کرونا راه‌اندازی شده و مردم می توانند از این سامانه مشاوره بگیرند.

وی از پیگیری رفت و آمدهای افراد مبتلا به کووید ۱۹ به وسیله نصب نرم افزار در تلفن همراه خبر داد و گفت:این امر بزودی در بندرگز اجرا می شود.

مدیر بیماری‌های واگیردار استان گلستان هم گفت:به نظر می‌رسد که طی یک ماه شیب رو به صعود بیماری کرونا را در گلستان شاهد باشیم.

علی باقری افزود:همچنین تصوی می شود به دلیل اینکه مردم  بهداشت  را رعایت می کنند، آنفلوانزای فصلی امسال هم ضعیف تر از سال قبل باشد.

وی ادامه داد:در مقطعی میزان بستری روزانه در استان به ۲۲ نفر رسیده بود که هم اکنون ۹۷ نفر روزانه بستری شده‌اند.

باقری تاکید کرد:عشایری که از خراسان شمالی وارد استان شده و در قرمز شدن شهرهای مرزی ما بی تاثیر نبودند.


http://www.caspiankhabar.com/91358



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96