اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



وقوع ۱۴ حریق در عرصه‌های جنگلی گلستان/ نیروهای یگان حفاظت در آماده‌باش هستند
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: در ۱۰ روز گذشته ۱۴ نقطه از استان دچار حریق شد و اکنون هم نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان برای مقابله با حریق‌های احتمالی آماده‌باش هستند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، ابوطالب قزلسفلو عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:در حریق‌های رخ داده طی 10 روز اخیر همکاری مناسبی بین  منابع طبیعی  و سایر دستگاه‌ها ی اجرایی و امدادی برقرار شد و حریق را قبل از شروع باران کنترل کردیم.

وی افزود:نیروهای یگان حفاظت در سراسر استان باید با تجهیزات و امکانات لازم در حالت آماده باش باشند تا با وقوع آتش سوزی‌های احتمالی به سرعت وارد عمل شوند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با بیان اینکه اطلاع رسانی درست در ارتقای آگاهی عمومی نقش مهمی دارد، گفت:جامعه نگاه حساسی به منابع طبیعی دارد و در برخی مواقع به دلیل صعب العبور بودن مناطق حادثه دیده امکان تردد برای تصویربرداری سخت است.

قزلسفلو ادامه داد:در اکثر اوقات فیلم‌های کوتاهی توسط نیروهای اعزام شده تهیه و در اختیار روابط عمومی قرار می‌گیرد و باید واقعیت‌ها منتشر شوند تا جایی برای تصاویر غیرواقعی نباشد.

وی یادآور شد:طی 10 روز گذشته 14 نقطه از استان دچار حریق شد که خوشبختانه با ترکیب بندی نیروهای توانمند و همدلی یکدیگر، آنها را کنترل کردیم.


http://www.caspiankhabar.com/91365



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96