اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس علوم پزشکی گلستان:

طرح شهید سلیمانی در گلستان اجرا می شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان این که طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با کرونا استان آغاز می شود، گفت: نقشه محلات آماده شده و به همه فرمانداران ابلاغ شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  عبدالرضا فاضل  بعدازظهر شنبه در جلسه استانی مقابله و پیشگیری از  کرونا  اظهار کرد:چهار شهر کلاله، آق قلا، بندرترکمن و گرگان در وضعیت قرمز، رامیان در مرحله زرد و بقیه شهرستان‌ها نارنجی هستند.

وی افزود:هم اکنون ۴۹۹ بیمار در سطح بیمارستان‌های استان بستری بوده و ۱۰۰ بیمار در آی سی یو و ۵۳ بیمار هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان گفت:طرح شهید سلیمانی در استان در راستای مقابله کرونا اجرا شده که شامل غربالگری بیماران، آموزش به خانواده‌ها، بیماریابی و پیگیری وضعیت بیماران است.

فاضل با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی از دوم آذر در استان گلستان آغاز می‌شود، ادامه داد:نقشه محلات آماده و به همه فرمانداران ابلاغ شده است.

وی یادآور شد:این طرح با محوریت پایگاه‌های بسیج محلات و مراکز  بهداشت  و به صورت هدفمند بر اساس سامانه‌های بیماریابی انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت:برگزاری مسابقه اسب دوانی به مدت دو هفته در استان ممنوع است.

وی بیان کرد:آزمایشگاه پی سی آر با سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتبار سه میلیارد تومان در حال راه اندازی است و برای تسریع در اجرای آن به مصوبه ستاد نیاز دارد.


http://www.caspiankhabar.com/91370



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96