اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۲ ماه از مفقودی جوان ۳۷ ساله در جنگل کردکوی گذشت/ پیگیری قضایی و انتظامی پرونده
جوان گمشده در جنگل کردکوی با وجود گذشت بیش از دو ماه هنوز پیدا نشده و فرماندار این شهرستان گفته این پرونده برای آنها نیز تبدیل به یک معما شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،« معین شریفی »جوان 37 ساله بعدازظهر سه شنبه 25 شهریور برای پیاده روی به مناطق بالادست پارک جنگلی  کردکوی  رفت که متاسفانه  مفقود  و با گذشت بیش از دو ماه هنوز پیدا نشده است.

بر اساس شواهد موجود شریفی همواره در مسیر جنگل کردکوی پیاده روی می‌کرده و طبق معمول بعدازظهر سه شنبه 25 شهریور خودروی شخصی‌اش را در منطقه خیابانک جنگل کردکوی پارک کرده تا پیاده روی کند و حدود ساعت 19 طی تماس تلفنی با شاگرد مغازه‌اش اعلام کرد تا نیم ساعت دیگر برمی‌گردم اما بعد از این تماس تلفن همراهش خاموش شد و دیگر خبری از وی در دست نیست.

 فرماندار  کردکوی، اظهار داشت:بیش از دو ماه از مفقود شدن معین شریفی در جنگل کردکوی می‌گذرد و با وجود تلاش‌های فراوان برای پیدا کردن این جوان نتیجه‌ای حاصل نشد.

 ابراهیم قدمنان  افزود:تمام مناطقی که احتمال می‌دادیم این جوان در آنجا گم شده باشد را تجسس کردیم اما هیچ سرنخی به دست نیامد.

وی ادامه داد:با پدر ایشان هم صحبت کردیم و دستگاه‌های قضایی و انتظامی پیگیر پرونده مفقود شدن این جوان کردکویی هستند.

وی در خصوص شایعاتی که این مدت در خصوص مفقود شدن معین شریفی مطرح شده، گفت:تا کنون هیچ سرنخی از این جوان به دست نیامده و هر شایعه‌ای که مطرح شده را تکذیب می‌کنیم، این پرونده برای خودمان هم تبدیل به معما شده است.


http://www.caspiankhabar.com/91378



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96