اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نمایشگاه مجازی هفته پژوهش در گلستان افتتاح شد
نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گلستان با حضور مجازی ۳۴ غرفه از دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های دولتی و دانش بنیان، مراکز رشد و دانشگاه‌های استان امروز یکشنبه افتتاح شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا،  استاندار  گلستان در این مراسم گفت:برپایی این  نمایشگاه  فرصت مناسب ایجاد انگیزه در دانشجویان و دانش آموزان برای اجرای طرح های فناورانه مبتنی بر نیاز بازار است که باید تلاش شود از این ظرفیت برای توسعه پایدار استان استفاده شود.

هادی حق‌شناس اظهار داشت:مسیر پژوهش اگر به صورت هدفمند مدیریت شود می تواند تاثیر زیادی در رشد اقتصادی جامعه داشته باشد.

وی تاکید کرد:طرح های پژوهشی باید به گونه ای باشد که همه به ویژه بخش خصوصی، سرمایه گذاران و تولید کنندگان بتوانند از آن استفاده کنند.

رییس پارک علم و فناوری گلستان نیز در این مراسم گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع افراد، نمایشگاه هفته پژوهش امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 مهدی غفاری  اظهار داشت:دستگاه‌های اجرایی، مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور شرکت کننده در این نمایشگاه مجازی آخرین دستاوردهای خود را در قالب فیلم، عکس و کاتالوگ در حوزه های گوناگون از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات، بیوتکنولوژی و دارویی، نانو تکنولوژی انرژی، کشاورزی، تجهیزات پزشکی، الکترونیک و هوشمند سازی به نمایش گذاشتند.

وی گفت:علاقه‌مندان می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته با مراجعه به درگاه اینترنتی WWW.GRTE.IR به مدت پنج روز از این نمایشگاه دیدن کنند.

به گفته وی اکنون ۱۴۶ واحد فناوری در استان گلستان فعال هستند.


http://www.caspiankhabar.com/91428



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96