اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



صدرنشینی شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال/ بازیکنان مصمم به کسب قهرمانی هستند
تیم شهرداری گرگان در پایان هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال در گروه الف صدرنشین شد و بازیکنان این تیم مصمم به کسب عنوان قهرمانی هستند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، هفته چهارم رقابت‌های  لیگ برتر   بسکتبال  باشگاه‌های کشور در گروه الف در تهران به پایان رسید که تیم‌های  شهرداری   گرگان  و پالایش نفت آبادان در شرایطی کاملا برابر به طور مشترک صدرنشین شدند.

شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان هر چهار دیدار خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند و تفاضل گل هر دو تیم 83+است تا به طور مشترک در صدر جدول گروه الف قرار بگیرند.

شهرداری گرگان در چهار دیدار ابتدایی خود به ترتیب مقابل تیم‌های صنعت مس رفسنجان، خانه بسکتبال خوزستان، اکسون تهران و آویژه صنعت پارسا مهشد پیروز شد و در هفته‌های پنجم و ششم، چهارم دی با شورا و شهرداری قزوین و پنجم دی با رعد پدافند هوایی مشهد دیدار می‌کند، آخرین و حساس‌ترین دیدار شهرداری گرگان در این مرحله از رقابت‌ها هم 19 دی مقابل پالایش نفت آبادان برگزار می‌شود.

محمد جمشیدی بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص برتری مقابل آویژه صنعت مشهد گفت:بازی را خیلی خوب شروع کردیم و اختلاف امتیاز را تا پایان بازی نگه داشتیم، بازیکنان نیمکت نشین ما کمک زیادی در این بازی کردند و کادر فنی هم به خوبی تیم حریف را آنالیز کرده بود.

وی افزود:حدود هشت ماه به دلیل شرایط کرونا مسابقه‌ای برگزار نشده بود و بازی به بازی بهتر می‌شویم و امیدواریم با حفظ این روند به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شویم.

نوید رضایی فر دیگر بازیکن بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت:در دو دیدار خیلی سخت مقابل اکسون و آویژه صنعت پیروز شدیم و برنامه‌های کادر فنی را در هر دو دیدار اجرا کردیم.

وی افزود:باید در هر بازی با تمرکز کامل وارد زمین شویم و مهم نیست حریف ما چه تیمی است، باید به هدف‌مان که قهرمانی است دست پیدا کنیم.

یاسین کلاسنگیانی بازیکن بومی تیم بسکتبال شهرداری گرگان هم گفت:دو بازی پشت سر هم به صورت فشرده انجام دادیم و خوشبختانه پیروز شدیم، با کار تیمی در هر دو دیدار موفق شدیم به نتیجه برسیم.

وی ادامه داد:در این دو دیدار هم در دفاع و هم در حمله کم اشتباه بودیم که در نهایت منجر به پیروزی شد تا صدرنشین جدول باشیم.

احمد بوستانیان یکی دیگر از بازیکنان تیم بسکتبال شهرداری گرگان هم اظهار داشت:دو بازی خیلی سخت را در دو روز متوالی پشت سر گذاشتیم و با زحمات کادر فنی و بازیکنان پیروز شدیم، این دو پیروزی و صدرنشینی را به هواداران خوب گرگان تقدیم می‌کنیم.

لازم به ذکر است؛ محمد جمشیدی، اشکان جعفری، امیرحسین عشقی، کیوان ریاعی، رهام کبیر، سعید صالحی، یاسین کلاسنگیانی، حسن علی اکبری، احمد بوستانیان، سینا واحدی، پری پتی، علیار نجفی، نوید رضایی فر، روزبه ارغوان و مایک رستم پور، 15 بازیکن تیم شهرداری گرگان در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال هستند.

مهران شاهین طبع به عنوان سرمربی، صالح مخدومی و هادی دهقان به عنوان مربیان، اشکان بنی کمالی به عنوان آنالیزور، حسن لاچینی به عنوان مربی بدنساز، اسدالله کبیر به عنوان مدیر فنی و مصطفی نودهی به عنوان سرپرست، کادر تیم بسکتبال شهرداری گرگان را تشکیل می‌دهند.

گروه بندی لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

گروه الف:شهرداری گرگان، پالایش نفت آبادان، آویژه صنعت پارسا مشهد، اکسون تهران، رعد پدافند هوایی مشهد، شورا و شهرداری قزوین، خانه بسکتبال خوزستان، صنعت مس رفسنجان

گروه ب:شیمیدر قم، مهرام تهران، شهرداری بندرعباس، ذوب آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، کوچین آمل، آینده سازان، نیروی زمینی


http://www.caspiankhabar.com/91449



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96