اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نخستین برف زمستانی در راه استان گلستان؛ هشدار آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌های کوهستانی
مدیرکل هواشناسی استان گلستان با اشاره به نفوذ نخستین سامانه سرد و بارشی زمستانی به استان گفت: با نفوذ امواج سرد سیبری آخر هفته‌ای سرد و برفی در راه استان است و احتمال آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌های کوهستانی وجود دارد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  نوربخش داداشی  در گرگان، با اشاره به نفوذ نخستین سامانه سرد و بارشی زمستانی و کاهش محسوس دمای هوا در استان اظهار داشت:نخستین سامانه سرد و بارشی زمستان از پنج‌شنبه چهارم دی تا صبح شنبه ششم دی با باران، برف و کاهش دما خودنمایی می‌کند.

وی با اشاره به هشدار سازمان  هواشناسی ، افزود:با نفوذ امواج سرد سیبری از شمال و ایجاد شرایط ناپایدار از عصر و شب پنج‌شنبه چهارم دی‌ماه بارش باران در بیشتر گستره استانی رخ داده و میزان بارش‌ها از شمال استان تا نواحی جنوبی استان افزایشی است.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان افزود:در این مدت وقوع مه غلیظ در مناطق کوهستانی و کاهش 6 تا 8 درجه‌ای دمای هوا، ریزش برف در مناطق کوهپایه‌ای و سردسیر استان و لغزندگی جاده‌های کوهستانی و آبگرفتگی معابر نیز رخ خواهد داد.

داداشی گفت:توصیه می شود در این مدت نکات ایمنی در هنگام تردداز جاده های کوهستانی رعایت و آمادگی و تمهیدات پیشگیرانه لازم توسط دستگاه‌های مرتبط انجام شود.


http://www.caspiankhabar.com/91456



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96