اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آخرین وضعیت کرونا در گلستان و جزئیات محدودیت های کرونایی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: محدودیت تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در همه شهر‌های استان، پابرجاست.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،   عبدالرضا فاضل  رئیس  دانشگاه علوم پزشکی  استان گفت:از زمان اجرای محدودیت‌های  کرونا یی در سطح استان و همکاری صنوف و مردم، روند ابتلا و بستری کووید ۱۹در  گلستان  رو به کاهش است که انشالله با ادامه این روند، شرایط بهتری را در استان خواهیم داشت.


عبدالرضا فاضل افزود:استان در حال حاضر در وضعیت هشدار از لحاظ شیوع کرونا، است، شهرستان‌های گرگان، کردکوی، بندرترکمن.بندرگز و آق قلا در وضعیت هشدار(نارنجی)و شهرستان‌های گنبد، مراوه تپه، مینودشت، آزادشهر، رامیان، کلاله، علی آباد، گمیشان و گالیکش در وضعیت زرد هستند


او گفت:در حال حاضر۴۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری اند، که از این تعداد ۱۰۷بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه و ۴۶ بیمار با دستگاه ونتیلاتور یه حیات ادامه می‌دهند.


به گفته فاضل، متاسفانه در شبانه روز گذشته ۸ هم استانی بر اثر کرونا درگذشتند.


او گفت:براساس مصوبات ستاد کرونا در شهرستان‌های نارنجی محدودیت مشاغل گروه ۳ و ۴ اجرا می‌شود که جزییات آن از سوی ستاد ملی کرونا، اعلام خواهد شد.


فاضل گفت:در شهر‌های نارنجی یک دوم کارکنان در محل کار حضور پیدا می‌کنند، همه آموزش‌ها غیرحضوری و به مدت ۲ هفته نمازجمعه و مراکز مذهبی تعطیل است.


او ادامه داد:خودرو‌های بومی با پلاک بومی این شهر‌ها نمی‌توانند از شهر خود خارج شوند و به شهر دیگر هم نمی‌توانند وارد شوند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در شهرستان‌های زرد هم سطح شغلی ۴ در آن‌ها محدود خواهد شد، دو سوم کارکنان حضور پیدا خواهند کرد و تمامی آموزش‌ها غیرحضوری است.


محدودیت تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در همه شهر‌های استان، پابرجاست.


http://www.caspiankhabar.com/91463



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96