اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کل دادگستری استان گلستان: رسیدگی به پرونده اراذل و اوباش عامل شهادت فرمانده مرزی "کرند" آغاز شد
رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به آغاز رسیدگی به پرونده اراذل و اوباش عامل شهادت فرمانده مرزی کرند، گفت: پرونده با اولویت و ویژه رسیدگی می‌شود و اجازه جولان به اشرار و اوباش در منطقه نمی‌دهیم.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  دادگستری   گلستان ،  هادی هاشمیان  با اشاره به جزئیات بیشتر از درگیری شب گذشته اشرار و اوباش در منطقه کرند، اظهارداشت:در پی گزارش اهالی منطقه مبنی بر توزیع مشروبات الکلی و موادمخدردر یک سفره‌خانه در روستای کرند، فرمانده هنگ مرزبانی همراه با 2 سرباز وظیفه دیشب با دستور قضایی برای بررسی موضوع راهی محل می‌شوند.

وی افزود: پس از ورود مأموران برای بررسی موضوع گزارش ، 9 نفر از  اراذل و اوباش  با آنها درگیر و یکی از اراذل سابقه دار با ضربات چاقو مأموران را زخمی و فرار می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان ادامه داد:پس از این حادثه مصدومان که فرمانده هنگ مرزبانی و دو سرباز بودند به بیمارستان‌منتقل شدند، اما"نبی الله خطیری"فرمانده هنگ مرزبانی یکی از مصدومان حادثه به دلیل شدت جراحات وارده متأسفانه علی‌رغم تلاش تیم پزشکی به  شهادت  رسید.

به گفته این مقام مسئول سایر مصدومان که جزو کادر وظیفه بودند هم اکنون مراحل درمان خود را طی می‌کنند و حال عمومی آنها خوب است.

هاشمیان ادامه داد:درپی این حادثه بلافاصله با انجام عملیات تجسسی و اطلاعاتی ضارب اصلی شناسایی به همراه همه اراذل و اوباش نیز دستگیر شدند و برای تکمیل تحقیقات فعلاً در آگاهی گنبدکاووس هستند.

وی گفت:پرونده از دیشب در دادگاه عمومی داشلی برون تشکیل و دستورهای قضایی لازم برای پیگیری صادر شده است.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: کرند یکی از مناطق امن استان است و اجازه نخواهیم داد عده‌ای با عربه کشی و قدرت نمایی این امنیت را خدشه‌دار کنند.


http://www.caspiankhabar.com/91465



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96