اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان:

محور "توسکستان" مسدود شد
مدیرکل مدیریت بحران گلستان با اشاره به بارش برف در ارتفاعات استان، گفت: با توجه به پیش‌بینی تشدید بارش برف و وزش باد و کولاک از بعدازظهر امروز، محور توسکستان به‌منظور پیشگیری از مشکلات احتمالی برای رانندگان تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، سیدرضا قادری اظهار کرد:پیرو اخطاریه  هواشناسی  گلستان مبنی بر ورود سامانه سرد و بارشی به استان، روز چهارشنبه جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با حضور استاندار و دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد برگزار و هماهنگی‌های لازم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته نیز جلسه‌ای به‌منظور هماهنگی دستگاه‌ها برای‌مدیریت راه‌ها برگزار شد، افزود:نیروهای  راهداری ، پلیس‌راه و هلال‌احمر پیش از بارش‌ها در ورودی محورهای مواصلاتی مستقر شدند.با شروع بارش برف در محورهای کوهستانی، عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی نیز در دستور کار قرار گرفت و تاکنون هیچ‌یک از مسیرهای کوهستانی استان بسته نشد.

مدیرکل  مدیریت بحران  گلستان بیان کرد:با توجه به پیش‌بینی هواشناسی استان مبنی بر تشدید بارش برف و وزش باد و کولاک در ارتفاعات از بعدازظهر امروز، محور  توسکستان  به‌منظور پیشگیری از مشکلات احتمالی مسدود شد.

وی بیان کرد:در حال حاضر سایر محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها برقرار است.

قادری از مردم خواست از تردد غیر ضرور در محورهای کوهستانی جدا خودداری کنند و در صورت ضرورت تردد، حتماً زنجیر چرخ و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان با اشاره به وزش باد امروز در استان، گفت:در تندبادی که سرعت آن تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت نیز به ثبت رسید، تنها چندین مورد قطع درخت در بندر ترکمن گزارش شده که خسارتی به همره نداشته است.


http://www.caspiankhabar.com/91466



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96