اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی گلستان/کاهش ۶ درجه‌ای دمای هوا‌
مدیرکل هواشناسی استان گلستان با اشاره به ورود سامانه سرد از اوایل هفته آینده به استان گفت: ورود این سامانه سرد سبب کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا و کاهش دید و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی خواهد شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  نوربخش داداشی  با اشاره به ورود سامانه سرد از اوایل هفته آینده به استان، اظهارداشت:سامانه سرد  بارش ی از یکشنبه شب وارد استان و سبب کاهش 4 تا 6 درجه‌ای دما می‌شود.  

وی افزود:سامانه ناپایدار و نسبتا سرد از یکشنبه شب وارد استان می‌شود و پیامد این سامانه، گاهی بارش ملایم باران، در نواحی کوهستانی و سردسیر ریزش برف، در برخی نقاط مه غلیظ، کاهش دما(4 تا 6 درجه سلسیوس)و گاهی وزش باد نسبتا شدید است.

مدیرکل  هواشناسی  استان گلستان اظهار کرد:همچنین کاهش دید و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی نیز از پیامد دیگر آن است و توصیه می‌شود هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی احتیاط و سایر تمهیدات لازم انجام شود.

داداشی با اشاره به اینکه این سرایط جوی تا روز سه‌شنبه ادامه دارد، گفت:آسمان گلستان تا صبح یکشنبه آینده صاف تا قسمتی ابری است و از یکشنبه صبح این سامانه سرد وارد استان می‌شود.

وی اظهارداشت:امروز گرگان با دمای 3 درجه زیر صفر سردترین شهر استان و مراوه تپه با 12 درجه سلسیوس گرمترین نقطه استان بوده است.


http://www.caspiankhabar.com/91475



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96