اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تاکید بر ترویج مکتب سردار شهید سلیمانی
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت : برای رسیدن به قله‌های افتخار علمی، اقتصادی، سیاسی و نظامی هیچ راهی نداریم مگر آنکه مکتب حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهیم.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در گفتگویی به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:مکتب حاج قاسم سلیمانی برگرفته از معارف اسلامی است،  شهید سلیمانی  مردی کم نظیر و به گونه‌ای بی نظیر بود.

نماینده ولی فقیه در گلستان به ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد:شهید سلیمانی هم مرد میدان جنگ بود و علاوه بر آن یک دیپلمات بود.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه روسیه برای حضور در مسئله سوریه مردد بود افزود:این حاج قاسم سلیمانی بود که با پوتین، رئیس جمهور روسیه برای این امر مذاکره کرد.

او با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی در حین قدرتمندی متواضع بود، افزود:این شهید بزرگوار بسیار انسان پرکاری بود و علاوه بر آن با مردم روابط عاطفی داشت و به دنبال خدمت به ملت ایران و مردم منطقه بود.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی باید بررسی شود، یادآور شد:مهمترین کار شهید سلیمانی حرکتی بود که این مرد بزرگ در کل منطقه به وجود آورد و هدف بسیار مقدسی که حضرت امام(رحمه الله علیه)و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)داشتند را پیگیری کرد.

او با بیان اینکه همانطور که امام(رحمه الله علیه)عنوان کردند گرفتاری مردم منطقه از بیگانگان بود، افزود:به دلیل وجود ثروت و منابع نفتی در این منطقه همیشه قدرت‌های بزرگ در تضاد و درگیری بودند.

نماینده، ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه با ایجاد رژیم صهیونیستی ناامنی در منطقه افزایش یافت، تاکید کرد:آمریکایی‌ها با ایجاد داعش و حمایت از تکفیری زمینه‌ای را فراهم کردند که شهید سلیمانی در برابر بیگانگان در این منطقه ایستادگی کند.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه در سال ۲۰۱۳ شرایط به گونه‌ای شد که همه کارشناسان عنوان می‌کردند که کار سوریه به پایان رسیده است، افزود:آمریکایی‌ها به دنبال خاورمیانه بزرگ بودند و با داعش  امنیت  کشور‌های منطقه را نشانه گرفته بودند.

وی متذکر شد:سردار سلیمانی تحت مستشاران  نظامی  و مدافعان حرم پا در میدان رویارویی داعش گذاشت و کار بزرگی را در منطقه رقم زد و نقشه آمریکایی‌ها و ایجاد داعش و حمایت مالی از این گروه تکفیری را نقش بر آب کرد.

نماینده، ولی فقیه در گلستان یادآور شد:امروز مسئله مقاومت کشور‌های منطقه را فرا گرفته است و این‌ها هسته‌های مقاومتی بود که سردار سلیمانی به وجود آورده است و آمریکایی‌ها نیز به آن اعتراف می کنند.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه انصارالله یمن برگرفته از تفکر مقاومت در برابر رژیم سعودی ایستادگی می‌کند، افزود:مردم منطقه برای شهید سلیمانی احترام ویژه‌ای قائل هستند، چون اوج خدمات را از این شهید بزرگوار لمس کردند.

او با اشاره به اینکه اگر رشادت شهید سلیمانی نبود مشخص نمی‌شد که در حال حاضر وضع ایران چگونه بود، افزود:داعش از ۸۰ کشور دنیا سازماندهی شده بود و شهید قاسم سلیمانی به گردن مردم منطقه و ایران حق بزرگی دارد.

نماینده ولی فقیه در گلستان بابیان اینکه حاج قاسم‌ها پرورش یافتگان مکتب عاشورا هستند، تاکید کرد:برای رسیدن به قله‌های افتخار علمی، اقتصادی،  سیاسی  و نظامی هیچ راهی نداریم مگر آنکه مکتب حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهیم و بتوانیم تمدن اسلامی را محقق کنیم.


http://www.caspiankhabar.com/91476



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96