اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان: وصیت‌نامه شهید سلیمانی سرلوحه زندگی ما قرار گیرد
استاندار گلستان گفت: اگر به وصیت نامه شهید سلیمانی توجه کنیم تغییرات مثبتی در زندگی ما رخ خواهد داد و همه دیدیم با شهادت سردار سلیمانی همه ملت‌های مستضعف منطقه داغدار شدند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، هادی حق‌شناس بعدازظهر امروز در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در  دانشگاه گلستان ، اظهار داشت:مهم‌ترین اثر که با فکر و تمرکز خلق می‌شود وصیت نامه است و هر فراز وصیت نامه  شهید سلیمانی  یک پند است.

وی افزود:از سردار سلیمانی همواره به عنوان یک اسطوره یاد خواهد شد و آیندگان ایشان را فراموش نخواهند کرد.

 استاندار  گلستان گفت:اگر به وصیت‌نامه شهید سلیمانی توجه کنیم تغییرات مثبتی در زندگی ما رخ خواهد داد و همه دیدیم با شهادت سردار سلیمانی همه ملت‌های مستضعف منطقه داغدار شدند.

وی اظهارداشت:شهدای گرانقدری در استان داشتیم که ماندگاری و جاودانه شدند اما سردارسلیمانی به نظر می‌رسد که جاودان تر شد و این امر نیازمند بررسی است.

حق شناس خاطرنشان کرد:شهید سلیمانی به هر فردی می‌رسید می‌گفت دعا کنید شهید شوم، 40 سال تهذیب نفس کردن، خطا نرفتن، انحراف نداشتن و جهاد اکبر و اصغر کار هر کسی نیست و مرد میدان می‌خواهد که آن مرد میدان شهید سلیمانی بود.

وی یادآور شد:شهید سلیمانی 40 سال با تمام وجود در عرصه‌های مختلف جهاد کرد و رفتارهای شهید سلیمانی در اماکن مختلف بسیار قابل توجه بود.


http://www.caspiankhabar.com/91502



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96