اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تحویل آب ژاول رایگان از نیروگاه برق نکا به جهاد دانشگاهی گلستان
در راستای مبارزه با ویروس کرونا، با توجه به اینکه در استان گلستان و شرق استان مازندران کارخانه تولید آب ژاول وجود ندارد، بر اساس درخواست جهاد دانشگاهی استان گلستان و موافقت مدیرعامل شرکت تولید برق نکا، اولین محموله آب ژاول تولیدی این نیروگاه جهت ضد عفونی کردن اماکن، معابر و منازل به صورت رایگان تحویل جهاد دانشگاهی گلستان شد.

رضا ثقفی، رئیس  جهاد دانشگاهی  استان گلستان در گفت وگو با  کاسپین خبر  با اعلام این خبر گفت:بلافاصله پس از درخواست از مهندس نعمتی مدیر عامل  نیروگاه  برق شهید سلیمی  نکا ، وی بلافاصله همه شرایط را برای تحویل رایگان این ماده ضدعفونی کننده فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه  شهرداری   گرگان  نیز خودرو مورد نیاز جهت تحویل آب ژاول این نیروگاه را در اختیار قرار داد، افزود:پس از درخواست گلستان، نیروگاه آمادگی خود را به دستگاه های مرتبط مازندران نیز اعلام کرد و این باعث می‌شود تا دو استان شمالی از این حرکت خیرخواهانه بهره مند شوند.

ثقفی ضمن تشکر از مجموعه نیروگاه برق نکا، شهرداری گرگان، مسئولین دانشگاه منابع طبیعی گرگان و همکاران خود در جهاد دانشگاهی گلستان که زمینه این کار را فراهم کردند، بیان کرد:مقرر شد این محموله به صورت رایگان در اختیار هلال احمر بندرگز، شهرداری گرگان و ساکنین مسکن مهر زیتون گرگان قرار بگیرد./ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/9151



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96