اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی استان گلستان خبرداد

کشف ۲۲۷کیلوگرم تریاک باهمکاری سربازان گمنام امام زمان(عج)درگلستان
فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در رامیان خبرداد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سردار محمد  سعید فاضل دادگر  اظهارکرد: ماموران انتظامی  رامیان  با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج)اداره اطلاعات استان و شهرستان، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی فعالیت تعدادی از  قاچاق چیان و سوداگران مرگ در یکی از روستاهای شهر خان ببین جهت جابه جایی  مواد مخدر  شدند.

وی افزود:با تشکیل تیم اطلاعاتی مشترک فی ما بین پلیس و اداره اطلاعات شهرستان، طی بررسی های تخصصی مشخص شد سه نفر از سوداگران مرگ قصد دارند با یک دستگاه پراید مواد افیونی را در سطح شهرستان جابه جا کنند که مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد:با اشراف اطلاعاتی ماموران، خودرو مورد نظر در یکی از محورهای روستایی شناسایی شد که متهمان به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کردند.

فاضل دادگر گفت:سرانجام با تلاش ماموران، متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیدند از خودرو پیاده شده و با استفاده از شرایط جغرافیایی منطقه از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد:در بازرسی از خودرو مورد نظر ۱۰ بسته ۲۰ کیلویی و تعدادی بطری نوشابه حاوی  تریاک  جمعا به وزن تقریبی ۲۲۷ کیلوگرم تریاک با لفافه کشف و خودرو پراید به پارکینگ منتقل شد.

فاضل دادگر در پایان با اشاره به تلاش ماموران برای دستگیری قاچاقچیان مواد مخدرتاکیدکرد:پلیس، دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و قضائی در تعامل بایکدیگر قاطعانه و برابر قانون با سوداگران مرگ و مخلان امنیت جامعه برخورد قاطعانه خواهند داشت و اجازه فعالیت مجرمانه به این گونه افراد را در سطح استان نخواهد داد.


http://www.caspiankhabar.com/91521



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96