اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان: تلاش ما عبور از بحران با حداقل عوارض است
استاندار گلستان با تأکید بر اینکه رعایت مسائل بهداشتی مهم‌ترین مسئله در پیشگیری از ابتلا به کروناست، گفت: تلاش ما عبور از بحران با حداقل عوارض است و در این راه بسیج عمومی در راستای مقابله با کرونا ضروری است.

هادی حق‌شناس امروز شنبه ۱۷ اسفند در جلسه مشترک ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، کارگروه سلامت و امنیت غذایی، قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل استان، اظهار کرد:خوشبختانه رعایت مردم جهت عدم حضور در تفرجگاه‌ها و اماکن عمومی قابل‌تقدیر است و البته بخشی از مردم هنوز ویروس  کرونا  را جدی نگرفته‌اند که باید با اطلاع‌رسانی و حساس سازی آن‌ها موردتوجه باشد.

وی افزود:همه باید با دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری داشته باشند و سخنگوی فعالیت‌های پزشکی استان شخص ریاست دانشگاه است.

 استاندار  گلستان یادآور شد:همکاری دهیاری‌ها،  شهرداری ‌ها،  جهاد کشاورزی ،  سپاه ، نیروهای نظامی و انتظامی در راستای ضدعفونی سازی معابر شایسته تقدیر است و باید روند ضدعفونی سازی و پاکسازی معابر به‌صورت مستمر ادامه داشته باشد.

حق‌شناس خاطرنشان کرد:به‌عنوان فضای پشتیبان جهت سپری کردن دوران نقاهت بیماران مبتلابه کرونا هتل ورزش گرگان با همکاری سپاه نینوا، اتاق بازرگانی، آب و فاضلاب، ارتش، شهرداری گرگان، توزیع برق، شرکت گاز، هلال‌احمر، ورزش و جوانان و سایر ادارات در حال تجهیز است و پس از آن در صورت لزوم از مرکز توان‌بخشی با همکاری بنیاد شهید و اردوگاه توسکستان با همکاری بهزیستی استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد:ظرفیت نیروهای نظامی و انتظامی و سربازان می‌تواند در همکاری جهت خدمات بیمارستانی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از استانداری گلستان، حق‌شناس با اشاره به تلاش رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در مسیر آگاهی بخشی، گفت:افزایش اطلاع‌رسانی به مردم و رعایت مسائل  بهداشت ی مانع شیوع ویروس کرونا می‌شود./ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/9156



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96