اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نائب رئیس شورای شهر گرگان:

شهرداری گرگان با ۲ میلیارد تومان به جنگ کرونا می رود
نائب رئیس شورای شهر گرگان گفت: در جلسه هئیت رئیسه شورای شهر گرگان مبلغ دو میلیارد تومان برای مقابله با کرونا مصوب شد تا در زمینه سلامت شهروندان هزینه شود.

محمدابراهیم جرجانی در گفتگو با  کاسپین خبر  اظهارکرد:با توجه به شیوع ویروس  کرونا  در استان و در  گرگان  برخی از برنامه های پیشگیرانه در دستور کار شورا و  شهرداری  گرگان قرار گرفت.

وی افزود:در جلسه مقابله با کرونای استان، وظایفی بر عهده شهرداری ها و دهیاری ها قرار داده شد و مقرر شد که اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای در خصوص کرونا انجام شود.

جرجانی گفت:شهرداری در این راستا سعی کرد با انجام اقداماتی، فضایی ایجاد کند تا سلامت شهروندان به خطر نیفتد.

وی اضافه کرد:براین اساس سه هزار بسته  بهداشت ی شوینده، ضدعفونی کننده به همراه ماسک تهیه و در مناطق کمتربرخودار گرگان توزیع شد.

جرجانی اظهارکرد:همچنین به صورت ویژه ضدعفونی بازارها، اماکن عمومی، امامزادگان، پمپ بنزین ها، پل های عابر پیاده، انهار و غیره با همکاری دستگاه های مختلف انجام شد.

وی ادامه داد:اما متاسفانه کرونا شدت گرفته و امروز به این نتیجه رسیدیم که باید قدم جدی تر و محکم تری در برابر این ویروس منحوس برداریم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهر شورای اسلامی شهر گرگان گفت:بر این اساس در جلسه هئیت رئیسه شورای شهر گرگان مبلغ دو میلیارد تومان برای مقابله با کرونا مصوب شد تا برای سلامت شهروندان هزینه شود.

وی تصریح کرد:انشالله با خرید مواد شوینده و ضدعفونی کننده و ماسک و توزیع آن در بین شهروندان و در کنار آن ضدعفونی معابر و محلات و تهیه امکانات لازم برای نیروهای خدمات شهری و فضای سبز، شاهد این باشیم که اوضاع به روال عادی برگردد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/9158



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96