اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار بندرترکمن:

مشکلات طرح گردشگری آشوراده مرتفع شد
فرماندار بندرترکمن گفت: طرح گردشگری جزیره آشوراده با همت استاندار در حال پیگیری است و ۲۲ هکتار برای آن در نظر گرفته شده و بزودی کلنگ اجرایی آن به زمین زده می شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  سیدصادق شیرنگی  ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد:در دهه مبارکه فجر امسال ۱۱۸ پروژه عمرانی،  اقتصادی  و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان و اشتغال ۸۸ نفر در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی افزود:۹۶ پروژه عمرانی داریم که ۸۰ پروژه با ۳۱ میلیارد تومان افتتاح و ۱۶ پروژه با ۱۵ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

 فرماندار  ترکمن اضافه کرد:۲۲ اقتصادی و اشتغالزایی داریم که ۲۱ پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان و افتتاح و یک پروژه با اعتبار ۱۸۰ میلیون تومان کلنگ زنی می شود.

شیرنگی در خصوص پروژه های دهه سال گذشته، ادامه داد:سال گذشته ۵۷ پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و اشتغال ۵۶ نفر داشتیم که تعداد پروژه‌هاامسال به میزان ۱۰۰ درصد، در زمینه اشتغال به میزان ۶۰ درصد و در خصوص مبلغ اعتبارات به اندازه ۴۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی در خصوص طرح های  گردشگری  بیان کرد:شهرستان ترکمن یکی از مهم ترین شهرستان های استان ها به لحاظ پذیرش گردشگر است.

شیرنگی با بیان اینکه صنایع دستی شهرستان در کشور بی نظیر است، افزود:در کنار آن ظرفیت هایی گردشگری مانند جزیره آشوراده، سواحل، بازارچه، میدان سوارکاری، ایستگاه راه آهن در شهرستان وجود دارد.

فرماندار ترکمن ادامه داد:در راستای افزایش گردشگر اقدامات مختلفی را انجام دادیم و تلاش کردیم وضعیت بازارچه را ارتقا دهیم.

وی تصریح کرد:طرح گردشگری جزیره آشوراده با همت استاندار در حال پیگیری است و ۲۲ هکتار برای آن در نظر گرفته شده و بزودی کلنگ اجرایی آن به زمین زده می شود.

شیرنگی تصریح کرد:طرح گردشگری با رعایت مقررات زیست محیطی اجرا می شود.


http://www.caspiankhabar.com/91591



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96