اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار گرگان: محدودیت فعالیت اصناف تا جمعه ادامه دارد
فرماندار گرگان گفت: محدودیت فعالیت برخی اصناف و کاهش ساعت کاری آنها تا روز جمعه پیش‌رو ادامه دارد.

محمد حمیدی در گفت‌وگو با  کاسپین خبر  در  گرگان  با اشاره به اجرای مصوبه ستاد مقابله با  کرونا  برای محدود کردن فعالیت و ساعت کاری برخی  اصناف  اظهارداشت:روز گذشته این طرح در سراسر استان از جمله مرکز استان به اجرا درآمد که براساس آن به جز چند صنف از جمله قصابان، خبازان، مشاغل فنی و غیره، فعالیت سایر اصناف از ساعت 12 تا 18 تعیین شد.

وی گفت:این طرح تا روز جمعه ادامه دارد و باید از همه کسبه که با مسئولان همکاری می‌کنند، باید قدردانی کرد.البته بازرسان اصناف در بازار حضور دارند و تذکرات لازم را به برخی واحدها و کسبه می‌دهند.

 فرماندار  گرگان با تأکید براینکه این دستورالعمل برای همه واحدهای صنفی لازم‌الاجرا است، افزود:ما نمی‌خواهیم به مرحله‌ای برسیم که خدماتی مانند برق واحدی را قطع کنیم.به طور قطع این دستورالعمل‌ها برای حفظ سلامتی مردم است و در این زمینه با کسی مماشات نمی‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اعمال سخت‌گیری‌های بیشتر برای رعایت نکات  بهداشت ی در واحدهای خبازی هم بیان داشت:همه واحدهای نانوایی‌موظف هستند یک نفر را برای دریافت وجه و یا کارت کشیدن به صورت مجزا داشته باشند و تمام نکات بهداشتی را رعایت کنند.علاوه براین از امروز بر سر درب همه نانوایی‌ها بنری زده خواهد شد تا مردم در صف نان فاصله حداقل یک متری را رعایت کنند.تذکرات لازم در این زمینه به نانوایی‌ها داده شده و در صورتی که رعایت نکنند یک سوم سهمیه آرد آنها کم می‌شود.

حمیدی خاطرنشان کرد:بیشتر اقدامات ما در سطح بازار انجام می‌شود تا بتوانیم اقلام موردنیاز را به دست همه مردم برسانیم و در گام بعدی حضور مردم را در سطح بازار برای کنترل و پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری، کمتر کنیم./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9160



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96