اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



محکومیت میلیاردی شرکت وارد کننده دام زنده
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت:شرکت وارد کننده گوشت و دام زنده درگرگان به جریمه میلیاردی محکوم شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نجف زاده مدیر کل  تعزیرات حکومتی  استان گلستان گفت:با اعلام یک مورد شکایت، مبنی بر اینکه یک شرکت وارد کننده گوشت، مواد غذائی و دام  زنده ۸۴ میلیون و ۵۳۰ هزار روبل روسیه برای واردات گوسفند و دام زنده دریافت کرده است که این شرکت به تعهدات خود عمل نکرده و بنابراین پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و برای رسیدگی به شعبه سوم بدوی تخصصی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گرگان ارجاع شد.

نجف زاده افزود:شعبه مذکور، پس از احضارمتهم وبررسی همه اوراق و رسیدگی‌های قانونی و براساس شواهد وقرائن ارتکاب، تخلف نامبرده را محرز دانسته وشرکت مذکور را به اتهام عدم انجام تعهدات درقبال دریافت ارز و واردات دام زنده به استناد ماده ۱۰ قانون تعزیرات حکومتی حکم به محکومیت متهم به اعاده عین ارز تخصیصی وتعلیق کارت بازرگانی به مدت شش ماه صادر کرد.

عضو شورای قضائی استان ادامه داد:با تجدید نظر خواهی متهم پرونده مجدد در شعبه اول تجدید نظر تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفت ومتهم به ۲۶ میلیارد و ۳۲۱ میلیون و ۹۰۳ هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت بابت مابه التفاوت ارز تخصیصی محکوم شد.

اوگفت:مبارزه بی امان و برخورد جدی با متخلفین  اقتصادی  در دستور کار تعزیرات حکومتی بوده وتعاملات وهمکاری‌های خوبی در این راستا با دستگاه‌های اجرائی دخیل در امر مبارزه با قاچاق کالا وارز وجود دارد.

او از شهروندان استان خواست:در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا وارز و...موضوع را ازطریق تلفن ۱۳۵ ویا سامانه اینترنتی ۱۳۵ به سازمان تعزیرات حکومتی ویا از طریق تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت؛ معدن وتجارت استان گزارش کنند.


http://www.caspiankhabar.com/91607



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96