اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل ورزش گلستان: هیئت تنیس در همه شهرستان‌ها فعال شود
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: در حال حاضر تنها در ۷ شهرستان هیئت تنیس فعال شده و باید در ۷ شهرستان دیگر استان نیز این هیئت ورزشی فعال شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا،  قاسمعلی برزمینی  امروز در مجمع سالانه هیئت  تنیس  استان گلستان که با حضور داود عزیزی رئیس فدراسیون برگزار شد، اظهار کرد:آمار ورزشکاران سازمان‌یافته تنیس در استان کم است و این تعداد باید افزایش یابد.

وی افزود:در حال حاضر در برخی از شهرستان‌ها زمین تنیس نداریم که نیاز است این کار در شهرستان‌ها انجام گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در رشته تنیس، گفت:در استان بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری بیش از ۲ میلیارد تومان در حال ایجاد مجموعه تنیس خاکی با ۵ زمین استاندارد است که به‌زودی افتتاح خواهد شد.

علی زنگانه_ رئیس هیئت تنیس استان نیز در این مجمع با اشاره به اقدامات انجام شده طی سه سال گذشته، گفت:طی این مدت بیش از ۱۰۰ مسابقه در رده‌های سنی مختلف آقایان و بانوان در استان برگزار شد و بیش از ۲۰ اعزام به مسابقات ملی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد:در حال حاضر کمیته‌های مختلف تخصصی پیشکسوتان، داوران، مربیان، آموزش، استعدادیابی، ساحلی و مسابقات در هیئت تنیس استان شکل‌گرفته است.

رئیس هیئت تنیس استان خاطرنشان کرد:در حال حاضر تنیس در شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس، رامیان، کلاله، علی‌آباد کتول، بندرگز و مینودشت فعال شده است.

زنگانه تأکید کرد:گلستان ورزشکاران بسیار خوبی در رشته تنیس ساحلی دارد و نیاز است که توجه بیشتری به این رشته در استان شود.

داود عزیزی_ رئیس فدراسیون نیز در این مجمع گفت:هر چه استان به این رشته  ورزشی  کمک کند، فدراسیون دو برابر آن کمک خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد:اگر زیرساخت‌ها در جزیره آشوراده فراهم شود، کمپ‌های تیم ملی و لیگ تنیس ساحلی را در این محل برگزار خواهیم کرد.


http://www.caspiankhabar.com/91628



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96