اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مستند «موج اول» رتبه اول جشنواره بین المللی فیلم رشد را کسب کرد
مستند«موج اول»؛ روایت زندگی اولین شهید مدافع سلامت گلستان، رتبه اول و دیپلم افتخار در بخش دانشجو معلمان جشنواره بین المللی فیلم رشد را کسب کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، مستند«موج اوّل»، روایت زندگی اولین شهید مدافع سلامت گلستان، رتبه اول و دیپلم افتخار در بخش دانشجو معلمان جشنواره بین المللی فیلم رشد را کسب کرد.

موج اوّل، داستان شهادت اولین شهید مدافع سلامت استان گلستان دکتر«عبدالله عباسی»را روایت می کند.

این مستند به نویسندگی و کارگردانی«زهرا مسلمی پور»ساخته شده و تهیه کنندگی آن را«حسین حضوری»بر عهده داشته است.

مشاور کارگردان این مستند، محمدرضا اکبری، تصویربردار:محمدرضا اکبری و حسین حضوری، تصویربردار هوایی:احمد اسماعیلی، صدابردار:علی مسیح آبادی، منشی صحنه:محدثه مظفری، تدوین گر:حسین حضوری، طراح لوگو و پوستر:محدثه عامری و عکاس:فائزه کابلی بوده اند.

در خلاصه این مستند آمده است:زندگی خیلی راحت آدمی را غافلگیر می کند، وقتی تمام عمر خود رو صرف می کنیم تا در یک حوزه متخصص شویم و در نهایت در همون حوزه که به دیگران کمک می کردیم، برای خودمان نمی توانیم کاری کنیم.

چقدر شگفت انگیز است وقتی کسی می داند انتهای این مبارزه مشخص نیست ولی با تمام وجودش تا آخرین لحظه برای حال خوب بقیه می جنگد.

گفتنی است که مستند«موج اوّل»پیش از این به بخش ویژه  کرونا ی چهاردهمین جشنواره بین المللی«سینما حقیقت»راه یافته بود.

لازم به ذکر است دکتر«عبدالله عباسی»نخستین شهید مدافع سلامت جامعه پزشکی گلستان در راه مقابله با کرونا بود، ایشان پس از دو هفته خدمت‌رسانی مداوم در درمان و ویزیت بیماران کرونایی در بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان به این ویروس مبتلا شد و نهم فروردین ۱۳۹۹ به شهادت رسیدند.

وی در سال ۱۳۸۰ معاونت آموزشی  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان را برعهده گرفته و حدود هشت سال در این سمت خدمت کردند و در سال ۹۰ تا ۹۲ ریاست دانشگاه را برعهده داشت.


http://www.caspiankhabar.com/91629



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96