اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سرپرست منابع طبیعی گلستان خبرداد؛

آتش سوزی در ۴ نقطه از جنگل های گلستان
سرپرست منابع طبیعی استان گلستان گفت: چهار نقطه از جنگل های گلستان دچار حرق شد که سه منطقه خاموش و یک منطقه هم اطفاء شده و تحت کنترل است.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از مهر،  عبدالرحیم لطفی ، درباره آتش سوزی در جنگل های گلستان اظهار کرد:چهار نقطه شامل علی آبادکتول، مینودشت، گالیکش و کلاله ظهر امروز(چهارشنبه)دچار آتش سوزی شد.

وی با بیان اینکه آتش همه مناطق غیر از کلاله به طور کامل خاموش شده است، افزود:آتش کلاله هم به طور کامل اطفاء شده و همکاران ما در حال خاموش کردن کنده های سوخته هستند.

سرپرست  منابع طبیعی  گلستان در توضیح آخرین وضعیت آتش سوزی کلاله بیان کرد:آتش سوزی کف سوز بوده و بررسی ها نشان می دهد توسط یک چوپان روشن شده است.

وی اظهار کرد:افزایش سرعت باد و سوختن برگ ها باعث گسترش آتش شد به طوری که به گفته همکاران در صورت تشدید باد احتمال می رفت آتش از کنترل ماموران و همکاران ما خارج شود.

وی با بیان اینکه حضور ماموران و مردم به مهار کامل آتش کمک کرد، ادامه داد:گرچه مهار آتش به سختی انجام شد اما خوش بختانه ساعت ۱۸ سرعت باد کاهش پیدا کرد و باعث شد توسط آب و وسایل آتش اطفاء شود.

لطفی با بیان اینکه هوای منطقه مه آلود است و به زودی شاهد باران خواهیم بود، توضیح داد:از آتش فقط چند کنده در حال سوختن باقی مانده که با شروع باران همه آتش خاموش خواهد شد.


http://www.caspiankhabar.com/91630



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96