اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آخرین وضعیت مصدومان حادثه معدن " زمستان یورت"| ۲ کارگر از بیمارستان ترخیص شدند
حال عمومی مصدومان حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر خوشبختانه مساعد شده و ۲ نفر از کارگران از بیمارستان ترخیص شدند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم ، عصر روز گذشته تجمع و انتشار گاز متان در معدن  زمستان یورت  آزادشهر، سبب گازگرفتگی 6 نفر از کارگران معدن شد.

افراد مصدوم با کمک سایر کارگران به بیرون از تونل معدن آورده شدند و به بیمارستان حضرت معصومه(س)شهرستان آزادشهر منتقل شدند.استاندار گلستان و فرماندار شهرستان بلافاصله به بیمارستان رفته و از مصدومان این  حادثه  عیادت کردند.

طبق گفته یکی از مصدومان این حادثه، معدنکاران شیفت قبل از آنان بعد از اتمام شیفت، ذغالسنگ را به بیرون منتقل نکرده بودند.این اتفاق سبب تجمع و انتشار گاز متان در محل کارگاه و گازگرفتگی تعدادی از کارگران شد.

رضا ابری، رئیس بیمارستان حضرت معصومه(س)شهرستان آزادشهر از مناسب بودن حال مصدومان این حادثه خبر داده و گفته خوشبختانه آسیب جدی به کارگران وارد نشده است.

وی توضیح داد:به علت دپوی ذغالسنگ، میزان گاز افزایش یافته بود و این کارگران دچار سرگیجه، حالت تهوع و سردرد شده بودند که بلافاصله اکسیژن رسانی و سرم تراپی رادر دستور کار قرار دادیم.

وی افزود:یکی از مصدومان دچار سردرد شدیدی بود که برای سی تی اسکن به بیمارستان گنبدکاووس منتقل شد که خوشبختانه مشکلی در سی تی اسکن دیده نشد.

ابری گفت:شب گذشته دو نفر از کارگران ترخیص شدند و امروز هم دو نفر دیگر مرخص می‌شوند.


http://www.caspiankhabar.com/91638



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96