اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



توزیع ۷ هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم گرگان؛ مرحله چهارم گندزدایی شهر امشب انجام می‌شود
شهردار گرگان با اشاره به توزیع سه هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم این شهر گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا در مناطق کم برخوردار و محروم، هفت هزار بسته بهداشتی دیگر بین شهروندان توزیع می‌شود.

 عبدالرضا دادبود  در گفت‌وگو با  کاسپین خبر  در  گرگان  اظهار داشت:کمیته پیشگیری از شیوع  کرونا  در هفته‌های گذشته در  شهردار ی گرگان ایجاد شده و اقدامات برای مقابله با این بیماری به‌صورت منسجم و هماهنگ با سایر دستگاه‌ها و نهادها در حال انجام است.

وی با اشاره به تهیه و توزیع 10 هزار بسته  بهداشت ی در مناطق محروم گرگان گفت:تاکنون سه هزار بسته شامل مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح و ماسک در مناطق کم‌برخوردار گرگان از جمله کوی محتشم، عرفان و اوزینه توزیع شد.

شهردار گرگان افزود:برای توزیع هفت هزار بسته بهداشتی دیگر نیز اقدام شده و به محض اینکه اقلام به شهرداری تحویل شود، توزیع آن را در دستور کار قرار می‌دهیم.

وی یکی دیگر از اقدامات شهرداری گرگان را ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد، مبلمان شهری و غیره برشمرد و بیان داشت:سه مرحله گندزدایی معابر و اماکن پرتردد شهر با همکاری سپاه، ارتش و یگان ویژه انجام شده و امشب نیز مرحله چهارم اجرا می‌شود.

دادبود گفت:ضدعفونی مستمر کلیه ساختمان‌های شهرداری، سازمان‌های تابعه و نواحی خدماتی در حال انجام است.علاوه براین ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس و مینی‌بوس نیز هر شب در پارکینگ اتوبوسرانی انجام می‌شود تا مردم با خیال راحت در این ایام از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی افزود:برای گندزدایی و ضدعفونی تاکسی‌ها و آژانس‌ها نیز جایگاه ویژه‌ای در بلوار غدیر پیش‌بینی شده است که می‌توانند با مراجعه به این مرکز نسبت به ضدعفونی خودروهای خود اقدام کنند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9165



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96