اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون سازمان صمت گلستان:

تخلف ۷۲ میلیارد ریالی در ۳ واحد نگهداری میوه کشف شد
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: تخلف ۷۲ میلیارد ریالی سه واحد سردخانه، انبار و سورتینگ نگهداری میوه در گلستان کشف شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، علی اصغر اصغری صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد:در پی مراجعه بازرسان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان به تعدادی از مراکز و واحدهای نگهداری میوه و بررسی های مدارک و مستندات موجود توسط تیم اعزامی،  تخلف  عدم اعلام موجودی ۵۵۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب درختی در سه واحد انبار، سرخانه و سورتینگ در شهرهای گنبدکاووس و بندرگز شناسایی و محرز شد.

وی افزود:در همین رابطه پرونده تخلف این سه واحد به مبلغ ۷۲ میلیارد ۷۵۰ میلیون ریال تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل  تعزیرات حکومتی  استان ارسال شد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان فرا رسیدن ایام پایانی سال را عاملی در جهت افزایش معاملات و خرید و فروش کالاها در بازار و همچنین سوء استفاده احتمالی عده ای افراد دلال و سود جو در سطح بازار دانست.

اصغری بیان کرد:بازرسان این سازمان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین احقاق حقوق شاکیان از هیچگونه تلاشی دریغ نکرده و با تمام توان در چهارچوب قوانین و مقررات با متخلفان احتمالی در عرصه بازار برخورد خواهند کرد.


http://www.caspiankhabar.com/91650



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96