اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



پیشنهاد بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان برای سال ۱۴۰۰/ حجم سرمایه‌گذاری به ۳۰۰۰ میلیارد تومان رسید
شهردار گرگان با بیان اینکه تا پایان امسال بودجه شهرداری به طور کامل محقق می‌شود از پیشنهاد لایحه بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی به شورای شهر گرگان برای سال آینده خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  عبدالرضا دادبود  ظهر امروز در آیین معرفی 13 پروژه  شهرداری   گرگان  که در سالن همایش‌های شهید قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتبار 3 هزار و 160 میلیارد ریال شامل 9 پروژه قابل بهره‌برداری و راه‌اندازی و 4 پروژه قابل افتتاح است.

وی بیان داشت:دو پروژه سرمایه گذاری شامل یک پروژه تجاری، خدماتی و یک پروژه مسکونی نیز به مجموعه املاک شهرداری اضافه خواهد شد.

شهردار گرگان با اشاره به برخی از این پروژه‌ها گفت:راه اندازی کافه بانو در پارک بانوان گرگان با کمک بخش خصوصی، افتتاح سایت جدید پارکینگ اتوبوسرانی و توسعه سیستم آبیاری تحت فشار از دیگر پروژه‌های  عمرانی  شهرداری گرگان است.

وی افزود:پیاده رو سازی در خیابان حضرت ولیعصر(عج)و دیواره سازی رودخانه‌ها نیز دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری است.پارک‌اختصاصی اوتیسم برای افراد مبتلا به این بیماری در زمینی به مساحت یکهزار مترمربع با سرمایه گذاری 800 میلیون تومان نیز شروع خواهد شد.

دادبود گفت:عملیات اجرایی خرید و نصب سورتمه داخل مجموعه  شهربازی  شروع و در حال تکمیل است و امیدواریم در بهار 1400 این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

وی ادامه داد:املاک شهرداری را مولدسازی کردیم و فعلا تراز استفاده از املاک مثبت است که این اتفاق مهم حاصل سرمایه گذاری‌های مدیریت شهری است.

شهردار گرگان گفت:سال 99 را با  بودجه  600 میلیاردی که دوبرابر سال قبل بود شروع کردیم که تا پایان امسال محقق خواهد شد و برای سال 1400 بودجه 1000 میلیارد تومانی را به شورای شهر پیشنهاد دادیم که با اقدامات جهادی که در طول این سال‌ها انجام داده‌ایم تحقق این بودجه مشکل نخواهد بود.

وی بیان داشت:تحول اقتصادی در شهرداری اتفاق افتاده و سرمایه گذاری‌های مستقیم یا غیرمستقیم به ارزش 3 هزار میلیارد تومان داشته‌ایم.همچنین توسعه  گردشگری  و توسعه پایدار شهر گرگان در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و اجتماعی را دنبال می‌کنیم.


http://www.caspiankhabar.com/91654



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96