اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کمک هزینه خرید اقلام بهداشتی به حساب ۱۰ هزار مددجوی گلستانی واریز شد
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان از واریز کمک هزینه ۱۰۰ هزار تومانی برای تهیه اقلام بهداشتی به ۱۰ هزار مدد جوی کمیته امداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  کاسپین خبر  از گرگان، عیسی بابایی سرپرست  کمیته امداد  امام خمینی(ره) گلستان گفت:۷۸ هزار خانوار در  استان  تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)قرار دارند که از این تعداد ۳۵ هزار خانواده جزو سالمندان، بیماران صعب‌العلاج و خاص هستند و جزو گروه‌های پرخطر در مواجهه با بیماری  کرونا  محسوب می‌شوند.


او افزود:با پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده مقرر شد برای این ۳۵ هزار خانوار بسته‌های  بهداشت ی تهیه و بین آنان توزیع شود.


بابایی با بیان اینکه از زمان طرح این موضوع تا کنون به دنبال رایزنی با تولیدکنندگان مواد ضدعفونی کننده هستیم، تصریح کرد:متاسفانه هنوز به نتیجه نرسیدیم و نتوانستیم برای این مددجویان بسته‌های بهداشتی آماده کنیم، اما در صورتی که بتوانیم این اقلام مانند الکل، ژل‌های صدعفونی کننده، مواد ضدعفونی کننده سطوح و...را تأمین کنیم، این بسته‌ها را بین ۲۵ هزار خانوار مددجوی دارای اولویت توزیع خواهیم کرد.


سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره)گلستان از واریز کمک هزینه اقلام بهداشتی برای ۱۰ هزار خانوار مددجوی گلستانی خبر داد و گفت:با پیگیری‌های انجام شده قرار شد تا آخر وقت امروز تأمین اقلام بهداشتی برای مددجویان تعیین تکلیف شود./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/9166



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96