اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون هماهنگ کننده ناجا در گرگان: پهپادها برای کاهش تصادفات جاده‌ای به‌کار گرفته می‌شوند
معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به استفاده از فناوری‌های به‌روز برای کنترل جاده‌ها گفت: برای کاهش حوادث جاده‌ای پلیس از تجهیزات و فناوری نوین از جمله پهپادها استفاده می‌کند که بهره گیری از این ظرفیت تاکنون نتایج خوبی در پی داشت.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، سردار محمدعلی نوری نژاد عصر امروز در حاشیه نشست با فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به برنامه پلیس برای تأمین امنیت و آرامش مردم به ویژه در سفرهای نوروزی اظهار داشت:پلیس به طور شبانه روزی و در ایام تعطیلات به وظیفه خود که برقراری نظم و امنیت است عمل می‌کند.

 وی با اشاره به کاهش تصادفات و تعداد جان باختگان سوانح رانندگی در ایانم تعطیلات نوروزی خاطرنشان کرد:براساس تجزیه و تحلیلی که از تصادفات جاده‌ای صورت گرفته خستگی، رعایت نکردن فاصله با خودروی جلویی و تخطی از سرعت مطمئنه مهمترین علت بروز تصادفات فوتی و جرحی است.

سردار نوری نژاد با بیان اینکه  نیروی انتظامی  ضامن امنیت کشور است، گفت:این امنیت در همه جای کشور از جمله استان گلستان به نحو مطلوبی ایجاد شده است.

وی با اشاره به استفاده از  فناوری ‌های به‌روز برای کنترل جاده‌ها بیان داشت:برای کاهش حوادث جاده‌ای پلیس از تجهیزات و فناوری نوین از جمله پهپادها استفاده می‌کند که بهره گیری از این ظرفیت تاکنون نتایج خوبی در پی داشت.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با بیان اینکه خروج مسافران از شهرهای مسافرپذیر افزایش یافته است از مردم خواست تا زمان برگشت خود از سفرهای نوروزی را مدیریت کنند.

وی به مسافران نوروزی توصیه کرد تا سفر خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و متناسب با شرایط تردد جاده‌ها زمانبندی مناسبی را برای برگشت انتخاب کنند.

سردار نوری نژاد اظهار داشت:پلیس همه نیروها و تلاش خود را برای امنیت و آسودگی خاطر شهروندان و مسافران به کار گرفته است و امیدواریم مردم مانند همیشه همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.


http://www.caspiankhabar.com/91687



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96